Kävin tutustumassa sinun "portfolioosi" tai esittelyysi. Haluaisin tietää, että kuka sen on kirjoittanut, koska se on kirjoitettu kolmanteen persoonaan? Haluan tietää, voisitko vastata?
Kysy,mys Naapurin äijältä?
6
386
Vastaukset
- Merkille pannut
Naapurinäijähän on tunnetusti ns. Multipersoona joka milloin esittää kysymyksiä milloin vastauksia OMIIN kysymyksiin ja vastauksiin eli käytännössä keskustelee itsensä kanssa.
Hullulla on halvat huvit, mutta idiootilla ilmaiset.- Naapurin_äijä
Minä keskustelen täällä anonyymina suomalaisena ihmisenä, nimimerkillä jonka olen tänne rekisteröinyt. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "tehostaa" keskusteluja vastailemalla omiin viesteihini.
Minun ei tarvitse lähteä selventämään galleriaan minusta kirjoitetun kuvauksen alkuperää. Myös tämä asia jää niiksi arvoituksiksi joihin te tuhlaatte älyttömästi energiaa, sen sijaan että koittaisitte täällä ihan oikeasti keskustella asioista.
Tämä vittuilumentaliteetti on hyvin valitettava, ja surullinen ilmiö. Nyt ei ole muuten ilmiantonumeroita näkynyt ties kuinka pitkään aikaan. Eikä uskojaurheilu-hurmosta. Lipsuuko ote jo? - minävaan?
Naapurin_äijä kirjoitti:
Minä keskustelen täällä anonyymina suomalaisena ihmisenä, nimimerkillä jonka olen tänne rekisteröinyt. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "tehostaa" keskusteluja vastailemalla omiin viesteihini.
Minun ei tarvitse lähteä selventämään galleriaan minusta kirjoitetun kuvauksen alkuperää. Myös tämä asia jää niiksi arvoituksiksi joihin te tuhlaatte älyttömästi energiaa, sen sijaan että koittaisitte täällä ihan oikeasti keskustella asioista.
Tämä vittuilumentaliteetti on hyvin valitettava, ja surullinen ilmiö. Nyt ei ole muuten ilmiantonumeroita näkynyt ties kuinka pitkään aikaan. Eikä uskojaurheilu-hurmosta. Lipsuuko ote jo?anteeksi, että kysymykselläni " nettipersoonastasi".
aiheutin sinulle tunteen, että sinulle vittuillaan. On ilmeisen turhaa pyrkiä jatkamaan yksilönä keskustelua kanssasi, kun tämäkin viaton kysymykseni aiheuttaa tuollaisen reaktion sinussa. Siksi monet viestisi aiheuttavat min ussa suurta ihmetystä koska nyt mietin, että ymmärtääköhän tuo "mies" muita kuin itseään ja miksi hän on niin äärettömän herkkä. - tordelli
Naapurin_äijä kirjoitti:
Tämä vittuilumentaliteetti on hyvin valitettava, ja surullinen ilmiö. Nyt ei ole muuten ilmiantonumeroita näkynyt ties kuinka pitkään aikaan. Eikä uskojaurheilu-hurmosta. Lipsuuko ote jo?hee äijä, mikä sua vaivaa? ota nyt easysti, mikä tuossa alkuperäisessä kysymyksessä nyt niin kauheeta on?
ooksä olevinas muka joku kannabisuskovaisten esitaistelija ja kaikki 4500000 muuta suomalaista on sua vastaan. itsekin käytän kannabista ja mun mielestä jotkut sun kiehahtelusi on naurettavia? ota rennommin. - Naapurin_äijä
minävaan? kirjoitti:
anteeksi, että kysymykselläni " nettipersoonastasi".
aiheutin sinulle tunteen, että sinulle vittuillaan. On ilmeisen turhaa pyrkiä jatkamaan yksilönä keskustelua kanssasi, kun tämäkin viaton kysymykseni aiheuttaa tuollaisen reaktion sinussa. Siksi monet viestisi aiheuttavat min ussa suurta ihmetystä koska nyt mietin, että ymmärtääköhän tuo "mies" muita kuin itseään ja miksi hän on niin äärettömän herkkä.Olen pahoillani siitä että reagoin näin. Ehkä syynä siihen oli laittamaasi viestiin tupsahtanut vastaus, jossa minusta tehtiin multipersoonaa.
Sinun kysymyksessäsi ei siis ollut mitään vikaa. Jätän vain asian hämärän peittoon. Koska sillä, kenen kynästä teksti on peräisin, ei sillä ole mitään merkitystä.
Kaikkea hyvää sinulle - Naapurin_äijä
tordelli kirjoitti:
hee äijä, mikä sua vaivaa? ota nyt easysti, mikä tuossa alkuperäisessä kysymyksessä nyt niin kauheeta on?
ooksä olevinas muka joku kannabisuskovaisten esitaistelija ja kaikki 4500000 muuta suomalaista on sua vastaan. itsekin käytän kannabista ja mun mielestä jotkut sun kiehahtelusi on naurettavia? ota rennommin.Tuossa ehdin jo pahoittelemaan reaktiotani viestiketjun aloittaneelle ihmiselle.
En koe olevani minkään asian esitaistelija. Kuten itsekin huomaat, palstalla jo lähes joka toinen kirjoittelee naapurinäijä aliaksella, ja suurin osa näistä on tekstejä joilla ei haluta mitään muuta kuin vittuilla minulle henkilönä. Ilmeisesti koska itse asiasta ei ole mitään sanottavaa.
On aika selvääkin, että joskus saattaa tuollainen hieman häiritä, eikö?
Hyvässä hengessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 341545
- 321471
- 911403
- 151333