Holle Holopainen erotettava

bändistä

luulee olevansa joku ylijumala jolla on oikeus
tehdä mitä huvittaa muille ihmisille

5

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekka ja kuhilainen

Sie oot haista vittu

• ylijumalaaa

Kirjeestä käy ilmi, että kyseessä on bändin yhteinen päätös! Ottakaa nyt jo asioista selvää ennenku tuomitsette..

• Holopaisen fani

Holopainen itse perusti bändin! Holopainen itse tekee ne upeat laulut joita ilman Tarja-kivikasvo ei olisi yhtään mitään , ei yhtään mitään! Hattu nosta ihanalle Holopaiselle !

• CarmenitaX

Tuomas on itse perustanut bändin ja hänelle Nightwish on enemmän kuin pelkkä bändi. Se on hänen elämäntyönsä. Kyllä, hän johti tätä erotusta, mutta kuten kirjeen lopussa lukeekin, hän ei ollut yksin päättämässä asioista. Myös muiden bändin jäsenten nimet ovat kirjeen lopussa joten hekin olivat mukana. Tämä päätös oli varmaan pojille todella vaikea tehdä ja kirjeen kirjoittamiseen kesti varmaan todella kauan. Tässä he sanovat, että eivät todellakaan olisi halunneet tehdä tätä Tarjalle:

"Tämä ei ole asia mistä olemme erityisen ylpeitä, mutta et antanut meille vaihtoehtoa. Kuilu on liian leveä. Ja päätös yksimielisesti meidän neljän. Olemme kulkeneet sen hetken ohi jossa asiat voidaan selvittää puhumalla." -Tuomas kirjeessä

• Myrcc

Asia nyt vaan on niin, että Tarja lähti. Se on fakta, ja siitä ei nyt kannata vikistä sen enempää... Kummaa teinityttöjen valitusta kuuluu joka tuutista. Jos joku nyt ei vaan asenteeltaan sovellu enään bändiin, niin kilometritehdas kutsuu aika äkkiä. Tässä tapauksessa käy kirjeestäkin selväksi muun bändin erittäin pitkä kärsivällisyys, mutta kun sekin kestää vain tiettyyn pisteeseen asti. Yleensäkkin kun puhutaan "henkilöstön irtisanomisista", tapaa ne kusipäät lähtemään ensimmäisinä. Ei se sen vaikeampaa ole...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä