Pienille kakaroille: Teidän ISOLLA KIRJAIMILLA kirjoitetun Tarjaa haukkuvat kirjeet ovat erittäin lapsellisia ja niistä korostuvat lapsellisuutesi.
Tarja on hyvin karismaattinen ja osaa käyttää erittäin hyvin ääntään. Häntä ei voida korvata täydellisesti, mutta toivon että NIGHTWISH ei hajoaisi kokonaan ja Tarja saisi oman uran. Nightwish ei ole enää Nightwish ilman Tarjaa, ja se pitäisi olla selvää kaikille?
Minusta Nightwishin keulakuvana on juuri toiminutkin Tarja, eikä kukaan muu. Kyllä käy Tarjaa sääliksi. Olen tässä 10-vuoden ajan seurannut NW:a ja en ole huomannut Tarjassa mitään merkkejä rahanahneudesta tai mitään "HUONOJA" piirteitä. Tarja on hyvin ystävällinen persoona. Olen keskustellut hänen kanssaan muutaman kerran ja keskustelussa on käynyt ilmi että Tarja on hyvin järkevä ihminen. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Tarjalle annettu kirje on liian "julma" eikä sitä olisi tarvinnut levittää koko kansan nähtäväksi. Olisivat voineet tehdä Tarjalle yksityisen kirjeen ja kansalle erilaisen, ei niin "kauheaa" kuin tuo oli.
Tarjaa kunnon ihminen
Katseet tännepäin
2
389
Vastaukset
- st. maccara
Jeb jeb-.
- Nimetön
oli kunnon ihminen kun aikalaisensa Saksassa eivät huomanneet hänen toiminnassaan mitään tuomittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763