Onko joku nähnyt Liikkuva linna elokuvan!! Haluisin tänne keskusteluu siitä =)
Kävin kattoo sen leffassa ja se oli ihan paras!
Joku muu leffan fani voi laittaa mielipiteensä tänne.
Konnichi wa!
7
553
Vastaukset
- hor(oko)
Se oli todella hyvä!! Diggasin kybällä! "mitä järkee elää jos ei oo kaunis!!" xDxDxD
Sakura-San... - inu-yasha
Se oli niin ihhana, että melkein kuolin siihen teatterin penkkiin. Siinä oli niin hieno juoni ja kaikki muutenkin kävi hienosti yhteen. Ainoo huono puoli oli se, että näin sen dubbi-version, joka oli ihan sieltä ja syvältä. -_-'
Mutta aivan mahtava muuten. ^^- sakura-san
Mä menin daa hesaan kattoo sen! kaikista parhain on tennari
- raccoon_puppet
anime lehdessä sanottiin et se ois kuulemma ollu huono tai jotain...? (minähän en tätä siis keksinyt!!! O_O) et jopa vannoutuneimmatki miyazaki fanit ois haukkunu sitä leffaa tai jtn... onko/oliko se tosiaan niin "huono" ku mää en oo vielä kahtonu sitä... kannattaako katsoa?
- sakura-san
Ei todellakaan ollu huono.. Ja minä vannoutunut fani en sitä hauku. Jokaisella on oma makunsa.
- hor(oko)
"vannoutuneet miyazi fanit ois haukkunu leffaa" joo toi on just lehtie paska juttuu. Kaikki ei älyy animee ja lehdet aina liiottelee. Liikkuva linna oli ollu mont viikkoo ensimmäiseks katsotuin elokuva japanissa. Ja uskon että myös suomessa ollut aika suosittu. Mä tykkään.
Kannattaa käyä kattoo, jos haluut - raccoon_puppet
hor(oko) kirjoitti:
"vannoutuneet miyazi fanit ois haukkunu leffaa" joo toi on just lehtie paska juttuu. Kaikki ei älyy animee ja lehdet aina liiottelee. Liikkuva linna oli ollu mont viikkoo ensimmäiseks katsotuin elokuva japanissa. Ja uskon että myös suomessa ollut aika suosittu. Mä tykkään.
Kannattaa käyä kattoo, jos haluutookoo... no enköhän minä kuitenki olis käyny kattomassa sen jossaki välissä xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127