Haluatko saada 25$ extrarahaa!? Jos sinulla ei ole vielä pelitiliä PartyPoker.com:issa, nyt sinun kannattaa liittyä! Lähetä minulle nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin saat takaisin viestin missä neuvotaan miten tienaat nämä 25$ ylimääräistä. HUOM! sinun täytyy olla yli 18v.
Pelirahaa 25$ ilmaiseksi
4
930
Vastaukset
- poika poika
pistäppäs tähän sähköpostiosoittees niin voin lähettää joutuuko itse pistämään mitään rahaa???
siis (deposit required)- yhyy..
joutuu tallettaa ja pelata tietty määrä
raked handseja.. niin ja viestiketjun
aloittaja saa 50$ siitä hyvästä että sinä pelaa
omiarahoja..
näinhän se minun mielestä oli..
- Poker$Player
osoite olisi tosiaan ihan hyvä olla..lähetä tietosi tähän osoitteeseen:
[email protected]
Tosiaan joudut siirtämää omia rahojasi 50$ pelitille että saat 25$ bonuksen. Mutta jos meinaat pelata oikeeta rahaa muutenkin niin miksipä et haluaisi samalla extrarahaa?!
Ja siirrettyäsi omaa rahaa pelitilille voit siirtää sen saman tien takaisin, jos et halua pelata rahojasi, ja voit pelata vain saamasi 25$.
Rahojen siirtelyyn suosittelen esim. NETelleriä. Alkuun rekisteröityminen saatta tuntua hankalalta ja aikaa vievältä, mutta pidemmän päälle siitä on hyötyä, jos meinaa käyttää ulkomaisia nettipokeri palveluita. - JepJep
Tässä on teille bonuskoodi jolla saatte sen $25:
25POKERI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760