kun juontaja näytti video pätkiä timosta ja kathystä ja meni sen jälkee yleisön joukossa olleelta hannalta kysymään tuntemuksia kyseisistä pätkistä nii raukka parka melkein itki!! että mun kävi sääliks hannaa.. hän oli varmaan tosissaan ihastunut timoon mutta timo-pukki vähät välittää naisten tunteista kunhan saa vain harrastaa näiden kanssa seksiä tms.. ja uskokaapa pois jos kathy tippuu seuraavax niin timolla on jo seuraava kiikariss..
Näittekö Eilen
7
3050
Vastaukset
- mömmö
Kyllä se Hanna tasan yhtä paljon halus naida, joten oma vika,kun antoi aina kännissä!!!
Timo lähtee kyllä talosta ennen Kathya. Mun mielestä nähtiin varsin tasapainoinen nuori nainen eilen talkshowssa. Myönsi reilusti olevansa hieman mustis Timosta. Ensimmäisenä putoajista myös myönsi että seuraa tiiviisti talon tapahtumia vielä jälkikäteenkin. Kyllä luulen että muutkin seuraavat, mutta ovat esittäneet hieman välinpitämättömämpää. Ihan kiva oli kuulla että Hanna hengaa Iinan kanssa.
- sxfvsfvs
Vai nähtiin tasapainoinen nuori nainen...
Eukon tutiseva alahuuli pikemminkin viestitti taviksen törmäyksestä julkisuusmyllyyn. Yhtä lailla mukavaa oli aikoinaan nähdä Iinan patsastelu talkshow'ssa. Molemmat mimmit ihan shokissa, että näinkö tässä kävi! - ...
kyllä mäki olin kattovinani että silmät vähän vetisty..
Eilen ei tullut extraa...;)
BB talk showssa Hannan ei mielestäni ollut itkuinen vaan silmät punoitti ja vähän vetistikin väri piilareiden johdosta...luulenpa.- valkovenäläinen
tais olla krapulassa
- mua
ei ainakaan käynyt yhtään sääliksi..oli just hauskaa katsottavaa. mustasukkainen pelle luuli et timo kaipailis sitä..!! ihan oikein sille sinisilmäiselle inisijälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406