Mieti että mitä oikeasti tiedät bändin sisäisistä asioista ja henkilöistä jotka kuuluvat siihen, muutakin kuin julkinen imago. Tulee erittäin kova myötähäpeällinen olotila kun ihmiset luulevat tietävänsä kaiken julkkisten asioista ja paasaavat kuinka huonoja tai hyviä ihmisiä jotkut julkimot ovat kuten esimerkiksi nyt tämä Nightwish.
Loppulausahduksena vielä se, että Nightwish on kaikkien osiensa summa eikä vain esimerkiksi solisti, siis mieti asioita ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
Ennen kuin kommentoit lue tämä
6
774
Vastaukset
- mutta
kuka sano että julkisuus on ruusuilla tanssimista.. Kai myös sinä tiedät, että julkisuuden myötä saa MYÖS paskaa niskaansa, olkoon millanen ihminen tahansa. Suurinosa perustaa mielipiteensä juuri julkiselle imagolle, vai pitäisikö sinun mielestäsi kaikkien tuntea heidät henkilökohtaisesti, ennen kuin saa sanoa omia mielipiteitään/tuntemuksiaan?
He ovat julkimoita, jotka tietävät että heitä arvostelee ihmiset, jotka ei tunne heitä. Eikö lopulta ole pääasia, että läheiset ihmiset eivät tuomitse heitä julkisenimagon mukaan vaan heidän omanitsensä mukaan?
Joten mielestäni kirjotuksesi haki takaa vain turhaa tekopyhyyttä. - arvaillaan
...
- Riikka
Totta. Olen myös ihmetellyt sitä, kuinka kirjoittajat tietäväisesti kirjoittavat varsinkin Tarjasta, vaikka ovat korkeintaan nähneet bändin joskus lavalla...
- Lokakuun maa
Nihtwish Tarja Turunen=jotain
Nightwish kuka tahansa muu=ei mitään- Lokakuun maa
En ole ikinä nähnyt yhtyettä keikalla enkä kuullut sen musaa (ei ole oikein meikäläisen musaa) ja bändistä ainoastaan Tarja Turunen on tuttu nimi. Muiden bändin jäsenten nimet ei kuulosta tutulta. Tarja Turunen toi bändiä suuren yleisön tietoisuuteen mutta erottamisen myötä Nightwish vaipuu muiden hevibändien harmaaseen massaan
- yhtään mitään
En tosiaan kuvittele tietäväni mistään bändin sisällä tapahtuneista jutuista. On aivan mahdollista, että siinä avoimessa kirjeessä kerrotut asiat ovat täyttä totta ja Tarjan mukanaolo bändissä ei enää viime aikoina ollut riittävää. Tarjalla saattoi olla Nightwish loppupeleissä eri prioriteetilla kuin Tuomaksella ja muilla jätkillä. Ei siinä mitään. Kukin joutuu itse valitsemaan tiensä. Niillä jätkilläkin on projektissa mukana 9 viimeisen vuoden työnteko, eikä heillä ole mikään pakko katsella Tarjan diivailua. Sillä, pitävätkö ne kirjeen jutut paikkaansa ei ole oikeastaan väliä. Jos bändin sisällä on tilanne niin tulehtunut että tuollaisia kirjeitä voidaan pistää julkisuuteen, on ihan turhaa kiusata itseään. Tai vaatia itsensä kiusaamista keneltäkään toiselta. Silti...
Ainoa mikä minua oikeasti risoo, on se että syyttelyt diivailusta (vaikka olisivatkin kuinka tosia) piti tehdä julkisesti. Eivätkö ne pikkupojat olisi tosiaankaan voineet hoitaa tätä erottamista ja varsinkin niiden syitä bändin sisällä?
Kaikkea hyvää tuleville musiikki-urillenne, niin Tarjalle kuin jätkillekin.
Disclaimer: en ole Nightwishin aktiivinen kuuntelija enkä varsinkaan fani, vaikka "ihan jees"-musaa ovatkin tehneet. En omista (tai ole imuroinutkaan sen puoleen) yhtään heidän levyään. Kerran taisin jossain festareilla nähdä yhden keikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509