Jos niin kova ikävä Tarjaa on, niin siitä vaan pimun joulukonserttiin. Veikkaanpa vaan, että hyvin harva täällä Tarjan nimeen vannova sinne menee. Tai jos menee, niin lähtee kesken pois..
Ja aivan karmeaa tekstiä se nettisivujen "pääset lähelle Tarjaa"- soopa. Ei enää kaikki piuhat ole järjestyksessä, jos tuollaista julkaistaan.
Siitä vaan joulukonserttiin...
5
515
Vastaukset
- Fan
...olen menossa. Tarja on Tarja vaikkei enää Nightwishin solisti olekaan.
- faneja, huhhuh
Hehheh....kun tätä palstaa lukee niin tuntuu että Nigtwish fanit ovat idiootteja jotka ei tiedä musiikista mitään.
Minulle ainakin se musiikki suuntaus merkitsee paljon, ei niinkään yksittäinen henkilö.
Tervemenoa sitten vaan kuuntelemaan tarjan jolulauluja !
- Tarja on paras
Todellakin olen menossa ja iso joukko muitakin tulee sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kaz
tuli nyt kova kilpailija joulu- ja kirkko konserttien alalle.
- ......
Jep. Nämä rokkitypyt ja rokkijäbät (????!!!) jotka nyt ovat menossa tarjan joulukonserttiin voi saada ehkä alennusta katri-helenan konsertista.
Pääsee rokkikansa eroon teeskentelijöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816