Tässä hetkessä
askeleessa ennen pimeää
päivän viimeisessä pilkahduksessa
hehkuu huomisaamun kirpeä pakkanen.
Kuulaudessaan se lupaa
kirkkautta ja puhtautta.
Luonto pukeutuu hangen morsiameksi.
Lumikiteiden kalvaljeeriksi
talven suuriin tanssiaisiin.
Tähtitaivas ja revontulet
upeana näyttämönä
musiikkini pakkasen pauke
napse vanhoissa hirsiseinissä.
Luonto on kaiken kapellimestari.
Talven tanssiaiset!
6
228
Vastaukset
- sinih52
revontulet varmasti upea näky..
pidätkö talvesta?- Helmikankare
Tai itseasiassa jokaisessa vuodenajassa on jotain ihanaa. Mutta talvessa on jotain lumottua kauneutta. Jotenkin se viileä kauneus, varsinkin lapissa puhuttaa paljon.
Minun on ollut jo sinua ikävä. Ihana kuulla taas sinusta. - Lady
Helmikankare kirjoitti:
Tai itseasiassa jokaisessa vuodenajassa on jotain ihanaa. Mutta talvessa on jotain lumottua kauneutta. Jotenkin se viileä kauneus, varsinkin lapissa puhuttaa paljon.
Minun on ollut jo sinua ikävä. Ihana kuulla taas sinusta.Kaunis, kaunis runo! Hiljaa luin, itseni hangelle kuvittelin, yöhöh ihanaan.. kaikkea ihailemaan.
- sinih52
Helmikankare kirjoitti:
Minun on ollut jo sinua ikävä. Ihana kuulla taas sinusta.Tallinnassa nollaamassa tilannetta, minulla on siellä ystävä jonka olen tuntenut jo 24v.
nyt iltavuorossa töissä yäk.yäk.
Oikeasti minä olen kesäihminen
pidän alkusyksystä
mutta talvi,kylmyys, ei minun suosikki.
Talvella puut ovat upeita kun lumi on satanut niiden verhoksi. - Helmikankare
Lady kirjoitti:
Kaunis, kaunis runo! Hiljaa luin, itseni hangelle kuvittelin, yöhöh ihanaan.. kaikkea ihailemaan.
Kiitos kovasti. Nää on aina jotenkin vaa mun sydäntä lähellä nää luontojutut.
Hyvää alkanutta päivää!
- cuhani
miellyttävän raikas.vihje 2 ( muista nukkuakin)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097