Jos lihavuus tulee yhteiskunnalle kalliiksi niin miksei voitaisi palkita laihduttaneet jollain kivalla rahasummalla. Uskoisin, että moni laihduttaisi varmasti.
LAIHDUTTAMISESTA
6
752
Vastaukset
- xxxxxx
mutta entäs sitten kun laihdutajat ovat taas lihonneet mittoihinsa...? Maksetaanko rahasumma takaisin? Entäs ne normaalipainoiset? Mitä he saavat?
- just
Juu, ja moni ensin lihottais itsensä että sais laihduttamalla rahaa. Eikös parempi terveys ole jo sinänsä hyvä palkinto?
Mainittakoon, että olen itse laihduttanut ylipainoisesta normaalipainoiseksi ja tein sen kyllä ihan terveyden takia. - minähhh
olen erittäin paljon samaa mieltä tästä asiasta
- muut?
mutta entäs ne, jotka ovat koko elämänsä tarkailleet painoaan ja liikkuneet, vain pysyäkseen terveinä. miten heitä ei sitten palkita elämän kestäneestä työstä?
- minähhh
että eiköhän heille sen terveyden jo itsessään pitäisi olla se palkinto. ;> Kuten joku jo noin totesikin; tosin kommentti oli kyllä tuohon laihduttamisesta rahaa -ideaan.
Mutta edelleen, hyvä ajatus. Löytyisikö vapaaehtoisia lahjoittajia? ;D
- palkitsee
Tilastojen mukaan laihat naiset tienaavat paremmin kuin lihavat. Näin olen lukenut. Kannattaisiko hakea palkankorotusta onnistuneen laihduttamisen jälkeen? Onko kokemuksia?
Normaalipainoiset elävät pidempään kuin ylipainoiset. Olen ajatellut, että jokainen liikuntaan käyttämäni minuutti on ilmaista ylimääräistä elinaikaa. Mitä pidät ajatuksesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461