Tapa Saada Ilmasta Kamaa

ZZiiGGuu!! BÖÖ!!

Moi! Jos haluutte kuulla kuinka Saatte ilmasta kamaa niin lukekaa tää: Habboperusmies on nimimerkillä: @nttif. Pyytäkää se kamuksi. Se kyllä hyväkyy kamupyynnöt. Sitten sanokaa sille näin ( esimerkki ) : Moi! mun nimi habbossa on Maijju004 ja salis katti123 ja kamoiksi tahtoisin: ( esim ) : Lewa 3 kolakonetta Kissa ja Koira sekä niille paljon ruokaa!!!! Esimerrki!! Koklatkaa niin mäkiin

12

1741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuandBoris

nii,ja LOL luuletko et ihmiset menee toho jekkuuu ... sä oot tyhmä jos luuulet!

• Alottaja Vastaa:

No kuules hei OON SAANU SILT ITTELLENI KOIRAN!! Uskokaa, mä oon hei 19v ja en valehtele!!

• ""Happy Girl...

Sä oot best se ehti vastata mulle melkein heti kun mä toivoin glubisohvaa :') Ja sä et oo huijjari, koska mä myös sain sen glubisohvan!! :) Voijjee oot very best!! xD Kiitti, sun avulla rikastuin!! Siltä voi toivoo niin paljon kun haluu!! :)

• sdiohasdfhuio

ei vittu reps oo totta. en oo varmaa kuukausii kuullu hauskempaa juttuu. "no hei mä oon sentää 19v!!1" siis ei vittu =DDD
        apinaki osais esittää paremmin aikuista. ja kuka vitun 19-vuotias pelais habboa

• ^HabboX^

mitä järkee on kirjottaa viestejä eri nimillä???
        JOKAISELLA HABBOLAISELLA ON LAHJOITUSHUONE; EIKÄ NIITTEN KAMOJEN ANTEMISEKS TARTTETA MITÄÄN SALASANAA!!!!!!!

• hah

Haista sinä paska! ''oon 19 wee''!!! HAAAAHHHAAA oot oikeesti joku 8 v ipana joka on tollee öö ää miks muuten ees käyt habos? se on sellane paikka jossa varastetaan habbo ukkoja ja tehdään virtuaali se-ksiä!!!!! oot sinäki pönttö mieti vähä! huijaa niin paljoo kun tahot mutta sori vaa... siinä kestää aika KAUAN ennen kuin saat ''toisten kamat''

• Hönttö

Haista sinä paska! ''oon 19 wee''!!! HAAAAHHHAAA oot oikeesti joku 8 v ipana joka on tollee öö ää miks muuten ees käyt habos? se on sellane paikka jossa varastetaan habbo ukkoja ja tehdään virtuaali se-ksiä!!!!! oot sinäki pönttö mieti vähä! huijaa niin paljoo kun tahot mutta sori vaa... siinä kestää aika KAUAN ennen kuin saat ''toisten kamat''

• hot-blondi

pitäisköhän uskoo....

• nimetön

TOI ON SAIRASTA HUIJAUSTA!!! HÄPEÄ!

• ==nasse==

sinäki saatanan mulkku luulet yrittäväs huijata minua haahaa on hauskaa

• juttu menee näin

no joooooooo peelo mun mielestä mikset anaa kamaaaa esim. lahjariin kerro peelo vastaa tähä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Axel123

Haistkaa vittu ja koiraa ei voi antaa, LOL noobit, ette osaa ees huijata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe