Moi! Jos haluutte kuulla kuinka Saatte ilmasta kamaa niin lukekaa tää: Habboperusmies on nimimerkillä: @nttif. Pyytäkää se kamuksi. Se kyllä hyväkyy kamupyynnöt. Sitten sanokaa sille näin ( esimerkki ) : Moi! mun nimi habbossa on Maijju004 ja salis katti123 ja kamoiksi tahtoisin: ( esim ) : Lewa 3 kolakonetta Kissa ja Koira sekä niille paljon ruokaa!!!! Esimerrki!! Koklatkaa niin mäkiin
Tapa Saada Ilmasta Kamaa
12
1741
Vastaukset
- LissuandBoris
nii,ja LOL luuletko et ihmiset menee toho jekkuuu ... sä oot tyhmä jos luuulet!
- Alottaja Vastaa:
No kuules hei OON SAANU SILT ITTELLENI KOIRAN!! Uskokaa, mä oon hei 19v ja en valehtele!!
- ""Happy Girl...
Sä oot best se ehti vastata mulle melkein heti kun mä toivoin glubisohvaa :') Ja sä et oo huijjari, koska mä myös sain sen glubisohvan!! :) Voijjee oot very best!! xD Kiitti, sun avulla rikastuin!! Siltä voi toivoo niin paljon kun haluu!! :)
- sdiohasdfhuio
ei vittu reps oo totta. en oo varmaa kuukausii kuullu hauskempaa juttuu. "no hei mä oon sentää 19v!!1" siis ei vittu =DDD
apinaki osais esittää paremmin aikuista. ja kuka vitun 19-vuotias pelais habboa - ^HabboX^
mitä järkee on kirjottaa viestejä eri nimillä???
JOKAISELLA HABBOLAISELLA ON LAHJOITUSHUONE; EIKÄ NIITTEN KAMOJEN ANTEMISEKS TARTTETA MITÄÄN SALASANAA!!!!!!!
- hah
Haista sinä paska! ''oon 19 wee''!!! HAAAAHHHAAA oot oikeesti joku 8 v ipana joka on tollee öö ää miks muuten ees käyt habos? se on sellane paikka jossa varastetaan habbo ukkoja ja tehdään virtuaali se-ksiä!!!!! oot sinäki pönttö mieti vähä! huijaa niin paljoo kun tahot mutta sori vaa... siinä kestää aika KAUAN ennen kuin saat ''toisten kamat''
- Hönttö
Haista sinä paska! ''oon 19 wee''!!! HAAAAHHHAAA oot oikeesti joku 8 v ipana joka on tollee öö ää miks muuten ees käyt habos? se on sellane paikka jossa varastetaan habbo ukkoja ja tehdään virtuaali se-ksiä!!!!! oot sinäki pönttö mieti vähä! huijaa niin paljoo kun tahot mutta sori vaa... siinä kestää aika KAUAN ennen kuin saat ''toisten kamat''
- hot-blondi
pitäisköhän uskoo....
- nimetön
TOI ON SAIRASTA HUIJAUSTA!!! HÄPEÄ!
- ==nasse==
sinäki saatanan mulkku luulet yrittäväs huijata minua haahaa on hauskaa
- juttu menee näin
no joooooooo peelo mun mielestä mikset anaa kamaaaa esim. lahjariin kerro peelo vastaa tähä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Axel123
Haistkaa vittu ja koiraa ei voi antaa, LOL noobit, ette osaa ees huijata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760