Avoinkirje voi upota nuoriin, mutta tuskin aikuisilta heruu empatiaa. Kuulosti valkoiselta valheelta koko tarina "elämäntapa" ja "fanit".
Hyvä että aikuinen ihminen osaa jarruttaa työrytmiä tarvittaessa ja pitää läheiset elämässään ykkös-sijalla. Miksi muu bändi hinkui Austraaliaan? Onkohan niin että Tarja lienee ainut jolla ei ollut mennyt menestys hattuun, eikä janonnut ihailua joka puolelta. Ja jos raha ei ratkaise niin odotan että keikoille pääsee jatkossa halvemmalla- silloin ollaan samalla tasolla "empatian" haussa kirjeen kanssa.. meitä on niiiiin paljon köyhiä.... ja fanina olo on elämäntapa joten unohdetaan turhat rahanvaihdot!!!
fanien aliarvioimista
3
308
Vastaukset
- PUHUT
Ja aivan asiaa.
Aikuisen näkökulmasta juttu on juurikin näin.
Miksi ihmeessä mennä merta edemmäs kalaan, ellei ahneuksissaan halua koko maailman numero ykköseksi..
Kyl sul on sit sana hallussa, mekka.- mn sdxh jujmn
eikös se että on maailman ykkönen ole juuri se jota tavoitellaan.
eli mahdollisimman suurta yleisöä
- titsuli
OOn kyl minä aikuinen,ja muhun tuo kirje ainaki uppos,ei se huippubändi oo mistään lesosta naislaulajasta kiinni,kyl ne kappaleet on yhtä mahtavia muunki naisen laulamana. Ei se Tarja ollu ko ääni,vain,ja ei sil loppujen lopuks ni mahtava ääni ollu! Antaa mennä vaan. mut ketä kiinnostaa joku Tarja ilman muita bändin jäseniä,ei ketään kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770