eli..kun on menossa keskeytykseen joka tehdään kaavinnalla.siinä pitää olla syömättä ja juomatta..mutta voiko toimenpide aamuna ottaa rauhoittavaa?ihan sen takia kun on paniikkihäiriö..
keskeytys..
8
1147
Vastaukset
- lääkkeistä?
Kun on raskaana ei saa ottaa lääkkeitä ilman lääkärin lupaa. Siitä voi aiheutua lapsellesi vammoja.
Tollo!- tollo-
tajusitko kysymystä TOLLO?
- KORTSUISTA?
tollo- kirjoitti:
tajusitko kysymystä TOLLO?
oikein hyvin kiitos. Mutta sinulla ei paljon järkeä taida olla nupissa.
Oletko ikinä kuullut kortsuista? - tollo-
KORTSUISTA? kirjoitti:
oikein hyvin kiitos. Mutta sinulla ei paljon järkeä taida olla nupissa.
Oletko ikinä kuullut kortsuista?ikävä kyllä olen ja ehkäisyä olen käyttänyt!!
minkäs teet kun mikään ehkäisy ei ole 100%
kannattanut kertoa lääkityksestä lähetteen tehneelle lääkärille:(
Riippuu lääkkeestä ja annostuksesta, jos otat, niin muista ihmeessä kertoa polilla!- Maisa
Minä ainakin oon vetänyt nappia, tupakkaa ja viinaa koko alkuraskauden ajan. En oo kyllä säästänyt penikkaa miltään koska aion tehdä abortin. Sikiöstä voisi varmaan tehdä jonkin sortin tutkimusta, että mitä eri aineet aiheuttaa raskauden alkuvaiheessa.
- tieteelle
Toivotaan että tulet mahoksi ja maailma säästyy kaltaiseltas narkkariäidiltä. Hyi saatana mikä psykopaatti.
- 1977
Syömättömyys on käsitykseni mukaan vain siksi, että ei ole mitä oksentaa, siis ei tule niin helposti paha olo, vahvoista lääkkeistä joita saat nukutukseen. Lääkkeen otosta ei siis ole ymmärtääkseni haittaa, sillä eihän yksi pilleri aiheuta täyttä vatsaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764