Nyt kaipaisin tietoa Sony Ericssonin Z520i puhelimesta. Onko täällä hlökohtaisia kokemuksia kyseisestä mallista? Millainen on kamera? Kestääkö puhelin pitkään yhdellä latauksella (mainittiin 9h puheaika)?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen vaan tupsahtaa, please.. :)
Tänk juu :)
Z520i tietoa?!
5
1623
Vastaukset
- lämpimästi
hankkimista, työkaverilla ja parilla tutulla on ja ei voi kuin kehua, hieno puhelin toimivalla käyttöliittymällä ja upeilla valoefekteillä, 6pv oli maksimi akun kesto. Puhelin on TODELLA itse nähtävä sillä malli on erittäin hieno!
- Ostanko? :)
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Melkeen riittää jo ostoperusteeksi se, että akku kestää 6 päivää.. nykyinen Nokia pitää ladata joka toinen yö!! :-/
On vain aikaisemmin ollut aika iso kynnys vaihtaa Nokiasta muuhun merkkiin, mutta näyttäs noi Nokiat polkevan aika paljon paikallaan..
Jos sitä menisi ensin hiplailemaan johonkin liikkeeseen ja tilaisi sitten netistä noin 50€ halvemmalla :D - kannattaa
voin yhtyä täysin samoihin ajatuksiin, katsokaa netin muita keskustelufoorumeita kuinka sitä kehutaan. Puhelimen hintakin on tosi maltillinen, katsoen sen monipuoliset toiminnot.
- vanha puhelin
Ostanko? :) kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Melkeen riittää jo ostoperusteeksi se, että akku kestää 6 päivää.. nykyinen Nokia pitää ladata joka toinen yö!! :-/
On vain aikaisemmin ollut aika iso kynnys vaihtaa Nokiasta muuhun merkkiin, mutta näyttäs noi Nokiat polkevan aika paljon paikallaan..
Jos sitä menisi ensin hiplailemaan johonkin liikkeeseen ja tilaisi sitten netistä noin 50€ halvemmalla :Dvaihdossa, ainakin Maifon joka myy Z520i, hyvittää vanhan puhelimen.
- Moi
kannattaa kirjoitti:
voin yhtyä täysin samoihin ajatuksiin, katsokaa netin muita keskustelufoorumeita kuinka sitä kehutaan. Puhelimen hintakin on tosi maltillinen, katsoen sen monipuoliset toiminnot.
Kuule, itse ostin maifonista kyseisen puhelimen ja en voi kun kehua hankintaa! Erittäin selkeä puhelin kaikilla herkuilla :) Kamera on ihan ok.
Eikun ostamaan vain! ;) itse annoin vanhan puhelimen vaihdossa joten maksoin 209 euroa puhelimesta.
Kyllä kannattaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078