Mistä musiikista koiranne pitää?

sakunMamma

Pakko kai sitten ottaa vastaan myös isäntien ja emäntien lempparit ...

kuono, kuonompi, koirankuono

21

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että reggae musa on niitten makuun varsinkin toi letkeä sunshine reggae :)muutoin en ole viime aikoina nähnyt niillä kyllä suurempia levykokoelmia ;)

• noilla eläkeläisillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin metalli, tai joskus isäntä "hempeilee" ja kuuntelee leonard cohenia, johnny cashia tai nick cavea

• on Jussi. Jussi pitää Rockista. Se tanssiikin.

• Interaktio

Ainaki 5th Element-Puuttuva Tekijä -elokuvan oopperakohtauksen laulusta...Loistoleffa muutoinkin!

• sakunMamma

Se hetki, kun BW tajuaa, missä sitä 'elementtiä' kuljetetaan! Siinä naisessa on ytyä, vaikka onkin liian vähissä vaatteissa mun mieleen, mutta sen tavasta selittää mä oon aina tykännyt ... siitä tulee jotain tuttua mieleen.

• sakunMamma
        sakunMamma kirjoitti:

Se hetki, kun BW tajuaa, missä sitä 'elementtiä' kuljetetaan! Siinä naisessa on ytyä, vaikka onkin liian vähissä vaatteissa mun mieleen, mutta sen tavasta selittää mä oon aina tykännyt ... siitä tulee jotain tuttua mieleen.

Siis päähenkilö on liian vähissä vaatteissa, ei Diiva! Ja päähenkilön tapa 'selittää'.

• Interaktio
        sakunMamma kirjoitti:

Siis päähenkilö on liian vähissä vaatteissa, ei Diiva! Ja päähenkilön tapa 'selittää'.

en muista, nyt on pakko kattoo...jää vaivaan muuten.

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

en muista, nyt on pakko kattoo...jää vaivaan muuten.

Siis tämä Superior Being - putoaa Korbenin taksin katosta sisään ... remember ... karattuaan sitä ennen ... Tarvitaanko lisää? Siinä lopussa on se Now Together They Must Save the World, mutta en tiedä kuka sen on tehnyt, mulla on sellainen jostakin maailmalta tilattu suomentamaton versio ja sen tiedot on hiukka puutteelliset. Olisiko Teilläpäin tietoja?

• Interaktio
        sakunMamma kirjoitti:

Siis tämä Superior Being - putoaa Korbenin taksin katosta sisään ... remember ... karattuaan sitä ennen ... Tarvitaanko lisää? Siinä lopussa on se Now Together They Must Save the World, mutta en tiedä kuka sen on tehnyt, mulla on sellainen jostakin maailmalta tilattu suomentamaton versio ja sen tiedot on hiukka puutteelliset. Olisiko Teilläpäin tietoja?

mistä elokuvasta????

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

mistä elokuvasta????

Samassa leffassa ollaan edelleen. Alussa oli ne viisaat "joille mulla ei ole suomennosta" - ne ylisuuret vyötiäiset ja se munkki. Sitten kului aikaa ja merkkejä rupesi ilmaantumaan ja viidennen elementin etsintä alkoi tosissaan. Superior Being - päähenkilö, kaunis nuori nainen - karkaa ja tipahtaa Korben Dallasin taksiin. Sitten ne menevät yhdessä piiloon ja ... äh ... Minäkin tykkään Diivan laulusta.

• Interaktio
        sakunMamma kirjoitti:

Samassa leffassa ollaan edelleen. Alussa oli ne viisaat "joille mulla ei ole suomennosta" - ne ylisuuret vyötiäiset ja se munkki. Sitten kului aikaa ja merkkejä rupesi ilmaantumaan ja viidennen elementin etsintä alkoi tosissaan. Superior Being - päähenkilö, kaunis nuori nainen - karkaa ja tipahtaa Korben Dallasin taksiin. Sitten ne menevät yhdessä piiloon ja ... äh ... Minäkin tykkään Diivan laulusta.

Mutta kuka sinä olet?

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

Mutta kuka sinä olet?

Jos vastaan oikein, saanko kolme toivomusta?

• Interaktio
        sakunMamma kirjoitti:

Jos vastaan oikein, saanko kolme toivomusta?

Näytänkö joltain taikateepytyltä??

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

Joten missä mun toiveet on, vai vaihdetaanko musiikkia? Kävisikö Valaiden laulu?

• Interaktio
        Interaktio kirjoitti:

Sehän/nehän olivatkin jotain taikalamppujutskia eikä mitään teepyttyjä hyvin pitkälti(Team Ahma -day). Eiks tänään oo tiistai...?

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

Sehän/nehän olivatkin jotain taikalamppujutskia eikä mitään teepyttyjä hyvin pitkälti(Team Ahma -day). Eiks tänään oo tiistai...?

Monelta töllön viereen?

• Interaktio
        sakunMamma kirjoitti:

Monelta töllön viereen?

Ja sellanen juolahti mieleen tässä, että millonkohan oon viimes kirjotellu koirista...hiihoo.

Lintukoiranion.

• sakunMamma
        Interaktio kirjoitti:

Ja sellanen juolahti mieleen tässä, että millonkohan oon viimes kirjotellu koirista...hiihoo.

Lintukoiranion.

Team Ahmassa. Riittävän totista hommaa koiranpitoon, sanon ma.

saku=koira=saku

• mindetys

Ei se oo ainakaan koskaan valittanu musiikista:)

• mixeri85

noh, ainaki nää meidän haukut tanssii mukana aina ku jompi kumpi meistä tai molemmat (minä ja avo) tanssitaan... tai noh, hullutellaan johonkin hömppäbiisiin...

Bogie tykkää semmosestta musiikista jossa vahva basso... autossa se menee makaamaan kaijjuttimen päälle aina ku tulee joku semmonen biisi :)

• hatamm

radiossa niin kauan kun muistan. Siihen on ollut koirienkin tyytyminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      206
      3786
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      96
      2192
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1234
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1216
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      447
      978
    Aihe