Millaisia tilaussauna vaihtoehtoja löytyy Kuopion keskustasta n. 8-10 hlölle ?
Laittakaa infoa.
Tilaussaunoja keskustassa?
6
3255
Vastaukset
- Narg
Sektorin yläkerrassa on ainakin yksi tilaus-sauna, hinta tais olla jotain 105€ ilta, siitä voi kysellä lisää siitä sektorin kahvilasta
- tytteli
En muista tarkkaa hintaa, mutta mukava paikka siinä vankilan vieressä..Sinne voi viedä myös omat juomat toisin kuin Sektoriin.
Kannattaa kysyä saattaa saada lyhyelläkin varoitusajalla..- Narg
Me saatiin ainakin viedä omat juomat, ja en usko että käytäntö olis muuttunut ihan viimeaikoina?
- Hiek
Narg kirjoitti:
Me saatiin ainakin viedä omat juomat, ja en usko että käytäntö olis muuttunut ihan viimeaikoina?
Sektoriin saa viedä omat juomat. Olen ollut siellä viisi kertaa ja aian on saanut ottaa omat drinksut mukaan
- Blue
Sektori maksaa viikonloppuisin n. 140€ - en muista tarkkaan. Viikolla hieman halvempi. Omat juomat saa viedä, sillä samassa yhteydessä ei ole anniskeluravintolaa. Ihan mukavat tilat ovat. Pyyhkeet ja siivous kuuluvat hintaan - tyhjät pullot pitää viedä pois.
Kuopas Torikatu. Mukava ja edullinen paikka. Tosin vuokraavat ainoastaan opiskelijajärjestöille ja Kuopaksen asukkaille.
Keskustahotelli, Puikkari, Vanha tuomari (?) Nämä ovat niitä kalliimpia - ja niitä mihin omia juomia "ei saa viedä". Atlas vuokraa ainoastaan hotellin asukkaille.
Olen myös kuullut huhua, että eri pankeilla ja vakuutusyhtiöillä on vuokrattavia tiloja. - Anonyymi
Kertokaahan kokemuksia ja mielipiteitä. En tiedä kuin Henkan saunan joka vissiin on ihan tavallinen mutta kohtalaisen edullinen jos ei muuta keksi. Mielellään lähellä keskustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705