Teemu Lehtilä

Hankkisinko elämän?

Kertokaa mitä tahansa tästä Salkkareiden hurmuri-Aarosta. :-)

10

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kun äskön

170 kertaa luettu, mutta kukaan ei kommentoi.

• Vielä yritän

Eikö kellään nyt himputti vieköön ole mitään sanottavaa ko. tyypistä?

• -mä-

Kolme lasta, naimisissa ja asuu Lempäälässä. Siinä nyt vähän, noin alkuun...

• Jes!
        -mä- kirjoitti:

Kolme lasta, naimisissa ja asuu Lempäälässä. Siinä nyt vähän, noin alkuun...

Hienoa, joku vastas, vaikka kyllä tiesin nuo asiat jo :-).

Mielipiteitä itse näyttelijästä tai jos on tavannu "luonnossa", niin aina parempi :-).

• Minä taas

Seiskassa oli Teemun haastattelu. Järkyttävää, että hänet samastetaan Aaroksi ja perhettäkin on häiritty ym. Ihan törkeetä!!

Kertokaa nyt jotain Teemusta pliis!

• moi minust teemu teki ihan oikein siinä kiven heitto jutussa olisin tehnyt ihan samoin vaikka olen nainen
      en ymmärrä miksi vanhemmat eivät kanna lapsistaan vastuuta näin niistä tulee rikollisia
      ter.5 lapsen äiti

• kaupuntinvaltuutettu

Ja kukas tämä Teemu Lehtilä sitten on?

• tarkkailija....

Teemu Lehtilä oli viime vuonna jollain mielenterveyspäivillä pr hommissa ja antoi Aamulehteen haastattelun, jossa totesi jotenkin tähän tyyliin "mielenterveysongelmat ovat yleisimpiä kuin luullaan ja niistä pitäisi voida puhua avoimesti". Kertoili myös että oli tutustunut narsistin/psykopaatin maailmankuvaan kun valmistautui rooliinsa Aarona. Oli lueskellut kuinka psykopaatit käyttäytyvät jne ja pyrki sisäistämään nuo toimintamallit rooliinsa. Mielestäni Lehtilä onnistui loistavasti, Aaro oli todella hyytävä hahmo. Salkkareiden jälkeen Lehtilä oli pitkään työttömänä (en tiedä mikä on tilanne nykyään) ja harmitteli työllistymisen vaikeutta jossain haastattelussa. Muuta en osaa oikein sanoa, mutta tässä nyt jotain :)

Sympaattisen oloinen kaveri tämä Lehtilä vaikka suurin osa ihmisistä mieltää hänet tietty Aariksi.

• äiti vaan

Mihin tämä yhteiskunta on menossa kun kersoja ei saa enää kurittaa.Nostan Teemulle hattua-teit miehen työn.Kyllä tenavia pitää koulia.

• tarkkailija....

Lehtilä esiintyy tänä kesänä Valkeakosken kesäteatterissa "vuosisadan rakkaustarina'" näytelmässä, joka kertoo Åke Lindmanista ja Pirkko Mannolasta. 'Lehtilällä on papin rooli ja Lehtilän roolityötä kehuttiin eilisessä aamulehdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13