vai liian kiltti:/

skorppistyttö 80

minun monikin suhteeni on päättynyt niihin sanoihin että olen liian kiltti..en voi sille mitään että haluan pitää läheisimmät ihmiseni tyytyväisinä ja kun löydän kumppanin itselleni niin haluan antaa tälle kaiken..mutta jos aletaan vit..lemaan niin sitten tulee kyllä takaisin..olenkin tässä miettinyt että pitäisikö alkaa v mäiseksi ämmäksi,niin pysyisikö miehet sitten paremmin rinnalla???

3

1429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marrasnainen

Olen sinua 10.v vanhempi ja kyllähän tuo tutulta kuullostaa. No elämä opettaa...

Ei kannata olla liian KIVA, jos miehet nimenomaan siinä suhteen alkuvaiheeessa karkaa pois. Eihän ne ehdi edes näkemään sun tulisuutta ja kipinöintiä.

Monet varmaan ihmettelevät mitä ihmeen ohjeita tässä annan "kamalalle skorpparille". Totuus vaan on, että skorpparit on just sun kaltaisia.
      Tosi kiltteja pitkäänkin, mutta sen jälkeen räjähtää...

• itse kokenut

Suhteen alussa olin niin kiltti ja uhrautuvainen, koska minusta tuntui, että kalat-kumppanini oli mitä sopivin. Sitä ennen olin pitkään sinkku ja etsinyt ja löysin Hänet. Samat harrastukset, samat ajatusmaailmat ja samat seksimieltymykset, paljon positiivista. Suurin este oli kumppanini työhulluus! Liian paljon poissa kotoa.
        Valitettavasti suhde loppui, räjähdin itse lopulta! Itse olen liki 50 v. Ei taida olla enää liian kiltti ja kiva tuossa iässä!

• tunteitakas

Kyllä olet sitten täynnä itseäsi ja valehtelet missä vain liikutkin.

Ensin sulla oli vesimies sitten kalat ja sitten härkä että mihinkäs tämän oinas miehen hävitit?

Piti tavata mutta ei ole neidistä mitään kuulunut mutta selvisikin miksi.

Montako miestä virität samaan aikaan?

Valehtelet vain mutta lopussa olet aivan yksin tyttäresi kanssa ja sen kutsumasi asuinkaverisi vesimiehen kanssa.

Skorppioni on petollisin ja valheita täynnä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe