olen seurustellut kalat miehen kanssa nytten 2kk (itse olen rapu) ja hän on aivan ihana, mutta meillä ei tunnu olevan tarpeeksi yhteistä aikaa.. hän on aloittanut urheilun jne.. nyt ja jotenkin minusta tuntuu, että hän alkaa etääntyä minusta vaikka sanoo toista. näkisikö joku miten meille tulee käymään? kestääkö näin tuore suhde vain 1 x viikossa näkemisellä?
Kiitos jo etukäteen!
auttakaa!
3
216
Vastaukset
- Herttasydän....
Nuori suhde on vasta alussa ja te molemmat vaaditte myös "omaa aikaa". Toista ei voi sitoa liikaa.
- *jossu*
tuo on kyllä ihan totta. olenkin ottanut sellaisen asenteen, että kaikki saa mennä omalla painollaan. olen antanut hänelle aikaa harrastuksiinsa ja minä siinä samalla sitten pystyn hyvin näkemään ystäviäni jne... toivon vain, että hän ei unohda minua täysin harrastuksiensa rinnalla.
- rupelo
*jossu* kirjoitti:
tuo on kyllä ihan totta. olenkin ottanut sellaisen asenteen, että kaikki saa mennä omalla painollaan. olen antanut hänelle aikaa harrastuksiinsa ja minä siinä samalla sitten pystyn hyvin näkemään ystäviäni jne... toivon vain, että hän ei unohda minua täysin harrastuksiensa rinnalla.
Vähän yli viikon jos olette näkemättä niin hänellä iskee niin kova ikävä, että sen tunteminen osoittaa hänelle että olet hänelle tärkeä. Hän itsekin ehkä vielä opettelee seurustelusuhdetta, se ehkä syynä.
Puoli vuotta se aika näyttää yleensä suhteen laadun, on psykologien antama aika missä ajassa suhde lujittuu. Hyvä mies hän on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774