miksi?

mie vain

Olisin onnellinen jos onnistuisin unohtaan sut...sillä tiedän etten voi sua saada.
Kerroin sulle että oon ihastunu...ilmeisesti et vastaa tunteisiiini. Olisithan muuten tehnyt asian eteen jotain...mä en ainakaan enää uskalla...tuntuu et vaan nolaan itseni.
Ja sitäkään en ymmärrä, miksi sä katsot silti mua niin ihanasti? Tänäänki sen teit ko näin sut ohimennen...
Eikä me edes tunneta, tiedetään vaan toisemme...ja silti sä onnistut oikeasti järkyttämään mun tasapainoa aina kun vaan näen vilauksenki susta...
Miksi mä vieläkään en ole onnistunut löytämään ketään joka ois vieny mun ajatukset pois susta? Vuoden mä olen sua miettinyt...eikä tästäkään kyllä ole mitään hyötyä...et sä tätä lue tai et ainakaan tunnistais itseäsi...mut piti purkaa ajatuksia...

3

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin vain

kumpaakohan sukupuolta edustava on tän kirjottanu? Ois kiva tietää..kerrothan..

• yks vain..

et kumpaa sukupuolta oot kun teksti sopisi niin hyvin minuun..tavallaan...

• jos et kysy..

Olenhan se minäkin sinuun ihastunut edelleen (ja mielessä pyörit melkein koko valveillaolon ajan ja varsinkin nyt, kun näemme toisiamme useammin).
      Mutta arvaapa itse uskallanko sitä enää uudestaan sinulle kertoa?

Minähän seurustelen, eikä sellainen ajattelu olisi edes sopivaa..Mun elämä ois niin paljon helpompaa, jos en olisi sinuun niin korviani myöden aikoinaan ihastunut. Itse olen päättänyt, etten asiaa puheeksi ota, jollet sinä sitä tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe