Jos Fortumin optiot ärsyttää, voi niitä optioita
näppärästi leikata vaihtamalla sähköntoimittaja
johonkin muuhun. Itse tein juuri näin ja sain lisäksi säästöä sähkölaskuuni 73 euroa /vuosi.
Itselläni on öljylämmitys mutta sähkölämmittäjä säästäisi vielä huomattavasti enemmän.
On täkeää vaihtaa sähköntoimittajaa vaikka saisi vain euron säästön vuodessa. Kun monet liikkuvat halvan hinnan perässä hinnat tuppaavat laskea.
ärsyttääkö Fortum?
3
631
Vastaukset
- Jocu_
Tällä hetkellä on näkemysero palkasta, ja kyllä harmittaa.
- pakkoraossa
Sähköntoimittajaa kyllä vaihdettiin (35 e/2kk), mutta kun Fortum kuitenkin siirtää sen sähkön niin se Fortumin siirtomaksu on 80 e/2kk, joten eipä paljon auttanut! Ostakoon saatanat optioita, mun on pakko maksaa ne!
- kartsa t
Hyvä että kuitenkin vaihdoit koska Fortum saa sinun osalta vast´edes 210 euroa vähemmän vuodessa.
Tätä ne Fortumin johtajat juuri pelkäävät:
että monet ihmiset suuttuvat ja vaihtavat yhtiötä.
P.S ihmettelen hiukan siirtomaksun osuutta sähkölaskusi suuruuteen. Itselläni siirtomaku ja energia tekevät suurinpiirtein saman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760