Mitä teen sun kans..?

lumis

Mitä mä voin tehdä..? Vuosiin en oo tuntenut näin miestä kohtaan, sillä sama fiilis.. Salamaihastuminen vanhan tuttavuuden kanssa, autuaat kaksi viikkoa sukat pyörivät jaloissa.. Miehen taustat häiritsivät ja halusin olla rehellinen.. Nostin kissan pöydälle asioista, en loukannut tai tarkoittanut pahaa..
Kaksi yötä vietimme jutellen ja hän meni selvästi sekaisin sanomisistani.. En kadu, sillä asiat oli pakko käydä jollain tapaa läpi, niin monet ystäväni ovat huolissaan meidän mahdollisesta yhdessäolosta.. Juuri hänen aiempien "sekoilujen" vuoksi. Mies on hyvin herkkä, haavoittuvainen ja tunteellinen.. Yli viikkoon en ole häntä nähnyt tai jutellut.. Hän sulkee kommunikoinnin tekstiviestien varaan ja haluaa aikaa.. Minun on sitä vaikeaa antaa määrättömästi, koska pelkään niin tulevani satutetuksi. Nyt jo sattuu ja yritän saada häneen kontaktia, mutta ei tietoakaan otteesta.. Viestin hänelle päivittäin ja ikävöin suuresti. En haluaisi heittää tätä kaikkea pois, olemme tunteneet vuosia vaikka ihastuminen tapahtuikin aivan yllättäen kun kohtasimme tauon jälkeen. Ihastuttava erilainen persoona, jonka lähelle niin kaipaan..
Täytyykö vain luovuttaa ja suojella itseään..? Molemmilla takana vain pari suhdetta, itse olin 6 vuotta suhteessa ja erosin n 2 vuotta sitten.. Kamalaa kuinka sitä alkaa pelätä omia tunteitaan ja ei uskaltaisi ihastua ja antaa vain mennä.. On tämä elämä sitten välillä kuhmuraista polkua edetä ja rakkauden olen tuominnut jo julmaksi. Hankala tilanne, mutta olisin ehkä valmis tähän juttuun.. Hänen aiemmat tekemiset eivät enää niin pelota kun sain ne itsestäni ulos.. Haluaisin vain olla tukena ja lähellä.. Hänellä puolestaan meni pasmat ihan sekaisin, vaikka yhtälailla vain halusi mielettömästi olla lähelläni.. Hmmm.. Heittäkääpä kommenttia ja vihjeitä siitä, mikä tässä olisi parasta...? *hukassa oleva*

2

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajoissa

muuten olet kohta vielä enemmän hukassa kuin nyt

• lumis

toi ei nyt hirveästi jelppiny.. Vaikka olikin lyhyt ja ytimekäs neuvo.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe