Mitä mä voin tehdä..? Vuosiin en oo tuntenut näin miestä kohtaan, sillä sama fiilis.. Salamaihastuminen vanhan tuttavuuden kanssa, autuaat kaksi viikkoa sukat pyörivät jaloissa.. Miehen taustat häiritsivät ja halusin olla rehellinen.. Nostin kissan pöydälle asioista, en loukannut tai tarkoittanut pahaa..
Kaksi yötä vietimme jutellen ja hän meni selvästi sekaisin sanomisistani.. En kadu, sillä asiat oli pakko käydä jollain tapaa läpi, niin monet ystäväni ovat huolissaan meidän mahdollisesta yhdessäolosta.. Juuri hänen aiempien "sekoilujen" vuoksi. Mies on hyvin herkkä, haavoittuvainen ja tunteellinen.. Yli viikkoon en ole häntä nähnyt tai jutellut.. Hän sulkee kommunikoinnin tekstiviestien varaan ja haluaa aikaa.. Minun on sitä vaikeaa antaa määrättömästi, koska pelkään niin tulevani satutetuksi. Nyt jo sattuu ja yritän saada häneen kontaktia, mutta ei tietoakaan otteesta.. Viestin hänelle päivittäin ja ikävöin suuresti. En haluaisi heittää tätä kaikkea pois, olemme tunteneet vuosia vaikka ihastuminen tapahtuikin aivan yllättäen kun kohtasimme tauon jälkeen. Ihastuttava erilainen persoona, jonka lähelle niin kaipaan..
Täytyykö vain luovuttaa ja suojella itseään..? Molemmilla takana vain pari suhdetta, itse olin 6 vuotta suhteessa ja erosin n 2 vuotta sitten.. Kamalaa kuinka sitä alkaa pelätä omia tunteitaan ja ei uskaltaisi ihastua ja antaa vain mennä.. On tämä elämä sitten välillä kuhmuraista polkua edetä ja rakkauden olen tuominnut jo julmaksi. Hankala tilanne, mutta olisin ehkä valmis tähän juttuun.. Hänen aiemmat tekemiset eivät enää niin pelota kun sain ne itsestäni ulos.. Haluaisin vain olla tukena ja lähellä.. Hänellä puolestaan meni pasmat ihan sekaisin, vaikka yhtälailla vain halusi mielettömästi olla lähelläni.. Hmmm.. Heittäkääpä kommenttia ja vihjeitä siitä, mikä tässä olisi parasta...? *hukassa oleva*
Mitä teen sun kans..?
lumis
2
836
Vastaukset
- ajoissa
muuten olet kohta vielä enemmän hukassa kuin nyt
- lumis
toi ei nyt hirveästi jelppiny.. Vaikka olikin lyhyt ja ytimekäs neuvo.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469