vierastusta vai koliikkia?

viki81n

olen viikon ikäisen pojan äiti...nyt on alkanut kauheat ilta huudot jotka kestää myös kauuuuuaaaan..joudutaan kävelee jo hoivaa poikaa pitkin kämppää..mut parina iltana se ei ole huutanut..eli ajattelin että se on huutanut aina niinä iltoina ku meillä on käynyt vieraita eli oliskos siinä vika?? en imetä ollenkaan eli vastiketta annetaan..ja mitä kotikonsteja löytyy?? kiitos vastauksista...

7

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

koliikkia tai sitten vauva vaistoaa jos itse olet hermostunut vieraista.

• äiti

Mulla on monta lasta. Yhdelle on sopinu jauheesta tehtävä Nan-maito, toiselle tutteli ja joku on syönny kaikenlaisia korvikkeita hyvällä halulla. Kokeile ekalla kerralla 1/3 toista merkkiä ja lisää vähitellen jos tuntuu hyvältä.
      Onnea matkaan!

• kokemusta on

kokeile ihmeessä maitohappobakteereita. Itselläni 1,5 kk tyttö. Itkut alkoi 2 vk:n ikäisenä..maitohappobakteerit auttoivat..aamuin ja illoin ohjeen mukaan..lisäksi voit kokeilla cuplaton tippoja.

• Nimetön
        kokemusta on kirjoitti:

kokeile ihmeessä maitohappobakteereita. Itselläni 1,5 kk tyttö. Itkut alkoi 2 vk:n ikäisenä..maitohappobakteerit auttoivat..aamuin ja illoin ohjeen mukaan..lisäksi voit kokeilla cuplaton tippoja.

maitohappobakteerien yhteydessä käyttää myös cuplaton-tippoja?? Tuntuu vaan että eikö suositella ensiksi vain yhtä merkkiä, ei useampaa päällekkäin? Itselläni on kuukauden ikäinen poika, olen syöttänyt hänelle cuplatonia kolme viikkoa, en näe mitään vaikutusta, kohta olen syöttänyt viikon maitohappobakteereita, ehkä jo jotain näkyvissä..

• että otat

Neuvolaan yhteyttä ja kerro tilanne, he varmaan osaavat parhaiten neuvoa sinua.
      Älä anna noin pienelle vauvalle omin neuvoin mitään, kysy asiantuntijalta.

• äiti

noin pieni vauva ei osaa vierastaa, hän ei edes vielä osaa hahmottaa tuttua ja ei tuttua ihmistä.

• Halla72

Samaa mieltä olen kolmen lapsen äippänä, ettei noin pikkuinen vielä osaa vierastaa:aikasintaan 4kk alkaen vasta, jos vielä silloinaan:O)
        Veikkaisin, että masuvaivoja.Apteekista saa Rela-tippoja, ovat samanlaisia maitohappobakteereja, kuin äidinmaidossakin luonnostaan(turvallisia käyttää) ja ilmavaivoihin on myös saatavila mm.Cuplatonia.Kannattaa soitella neuvolaan ja kysyä neuvoa sieltä, ovat aina kaikkein ammattitaitoisimpia näissä asioissa:O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe