Niin..eli mulla on rinnoissa semmosia punasia "juovia" vähän niinku raskausarven näkösii, mistä ne johtuu ja lähteekö itekseen pois ? Kiitos
"raskausarvet tisseissä"
10
4921
Vastaukset
- joku hullu
Noh.. itte oon kylläkin jätkä mut korjatkaa jos oon väärässä eli: sehän johtuu todella nopeasta kasvusta sillä alueella jossa iho ei pysy kasvun mukana ja siihen tulee semmosia raskausarven näköisiä arpia ja ne arvet haaleevat mutta eivät kokonaan koskaan..
ittellä on niitä selkä täynnä mikä on sinänsä vittumaista ku ei uskalla uimaankaan mennä uimahalliin tai ottaa paitaa pois yleensäkään tuntemattomien/kavereiden aikana ko yleensähän arvista esim. selässä saattaa saada semmosen kuvan että olis ruoskittu.. mut kyllä sen erottaa että ne on raskausarpia ku tarkasti kattoo..- tyttö 16
Niin.. Sitä mäkin ajattelin. On vaa tosi ruman näkösiä ja haluisin niistä äkkiä eroon. Ne ilmestyivät aika yht'äkkiä..
- Tuulia
Arvet tulee juuri siitä, että kasvaa nopeammin, kuin mihin ihonalainen kudos pystyy mukautumaan. Ni sitten ihonalainen kudos tavallaan "repee" ja siitä tulee raskausarpi. Onhan noi rinnoissa aika kiusallisia, mutta ne kyllä vaalenee ajan myötä. Pari kuukauttakin voi riittää.
- Jussi_03
ovat oikeita. Liian nopeasta kasvusta se johtuu, menee ajan myötä pois kokonaan tai lähes kokonaan. Sitä paitsi sun rinnat kasvaa vielä aj muuttuvat. Raskaus viimeistään muuttaa niitä.
On mullaki ja oon kohta 18v.
ihan normaalia varsinki jos käyttää e-pillereitä.
mulla niitä raskaus arpia on muös reisissä.
naisilla se rasva menee perseeseen ja reisiin sekä mahaan.- Särkynyt enkeli
Ne on raskausarpia, jotka tulee jos laihtuu tai lihoaa nopeasti. Voivat haaleta ajan kuluessa mutta eivät lähde kokonaan.
- tyttö 16
Joo, on kyl tosi ikäviä rinnoissa. Varsinki tossa tissin ulkosyrjällä tai niinku kainaloa lähempänä on tosi tummiakin, ärsyttävää ! Mut kiitos vstauksista
- fsd
Sama ongelma. On tosi "noloa" käydä pojan kaa vaik suihkkus ku tissit näyttää ni rumilta :( Ihan punaset raskausarvista
- Anonyymi
Tää tulee tosi myöhässä mutta mulla on ihan rinnat täynnä niitä punaisia arpia ja reisissä ja perheessäkin on sellaisia.
Rinnoissa ne on ollu jo pitkään mutta nyt on pahemmat. Voitteko antaa vinkkejä miten saa ne nopeasti pois.- Anonyymi
*perseessä😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475