jotakin
Kertokaahan 15.9. syntyneet isestänne
7
1321
Vastaukset
- impi
Olen ihminen joka antaa aina kaikkensa jos johonkin ryhdyn, haluan että kaikki on täydellistä =) En osaa luovuttaa vaikka joissain asioissa se olisi parasta...Olen varustettu heikolla itseluottamuksella (tai niin se ulkopuolelle näyttää) mutta tiedän itse mihin pystyn ja missä olen hyvä. Harmittaa vaan pirusti kun kukaan muu ei sitä näe eikä arvosta.
Arvostan rehellisyyttä yli kaiken, voin antaa anteeksi melkein mitä vaan mutta en koskaan unohda. Tässä ensimmäiset asiat mitä tuli mieleen =)- Mä vaan
Olen enemmänkin ujo kuin esiintyjätyyppi. Kaipaan rauhoittumista ja yksinoloa silloin tällöin, en jaksa olla koko ajan menossa. Kaipaan läheisiltäni ja ystäviltäni ehdotonta luottamusta ja itsekin olen rehellinen. En suutu usein, ja silloinkin lepyn nopeasti. Olen aika tarkka tekemisissäni, pyrin täydellisyyteen enkä siedä epäjärjestystä. Huumorintajuakin löytyy ja ystävänä olen pitkäkestoinen.
- #Neitsyt#
Olen herkkä ja aika itseppäinen. Ärsyynnyn helposti jos asiat ei mee mun haluamalla tavalla. En osaa olla pitkävihainen, vaikka joskus jos mua on loukattu ni oon yrittäny olla jääpuikko ja miettiny et "tolle en puhu viikkoon", ni eiköstä tunnin päästä oon jo valmis sovintoon. Joskus tuntuu et olis helponpaa jos ei eläis näin tunteella ja ei ois ihan näin herkkä. En tosiaan oo pikkutarkka tai perfektionisti, sen näkee jo mun kaatopaikka- huoneesta.
- ada
heips..
Mää oon neitsyt ja en yleensä hermostu.. Sittenkun hermostun niin siitä ei meinaa tulla loppua.. Kuitenkin sovin riidat melkein tunninpäästä.. Mun kaveriki on neitsyt ja hermostuja tyyppejä.. ollaan ihan erinlaisia mutta varmasti sen takia ollaan ystäviä.. Ei me pystytä olla riidoissa kauvaa.. Eli meitä on moneksi.. - Emmiina
Osaan olla todella ärsyttävä, ärsytän ihmisiä tahallaan. Jos kaverini eivät tietäisi, että ei muan kannata ottaa aina tosissani, niin minulla ei olisi kavereita. Olen todella ailahtelevainen ja äkkipikainen häsläri. Minulla on myös todella huono itsetunto ja pelkään kokoajan, että poikaystäväni pettää minua, vaikka ei niin ole.
- Emmiina
Olen myös TODELLA ujo ja jännitän hirveästi asioita. Herkkä olen myös ja välillä vähän liiankin herkkä.
- löytyi tuttuja
ja vähän tuntemattomiakin piirteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell432269Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571831Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1421810Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071406Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541120- 201076
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028- 62999
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102841