siis säästäminen sille oikealle
http://media.t-online.de/lifestyle/F/wm/1976UKFW10000068322.asx
tärkeintä on suukkojen säästäminen
7
1175
Vastaukset
- nuhanenä jossain
Ihana aamunaloitus, kiitos! Minähän joudun pakostakin säästämään suukkoja, kukas nyt räkänokkaa pussailee :))))))))))))))))))
- huppendal
Mieti aina asioista hyvät puolet. Sinulla ei sentään ole lintuinfluenssaa, ja ne suukotkin maistuu sitten paremmilta nuhan jälkeen:-)))
- nukkumaan
huppendal kirjoitti:
Mieti aina asioista hyvät puolet. Sinulla ei sentään ole lintuinfluenssaa, ja ne suukotkin maistuu sitten paremmilta nuhan jälkeen:-)))
kaiken yötä täällä kepeitä jutustelemassa...
- nuha nenä
huppendal kirjoitti:
No minä olen yrittänyt nauttia ne munat ja kukkopojat kypsinä ;), joten ei liene lintuinfluenssaa, jotain virusta kuitenkin.
Suukoissakin täytyy suukoteltavan olla sopiva, että maistuu hyvältä. Toisiin ihmisiin ei halua koskea pitkällä tikullakaan ja toisista on vaikea "pitää näppinsä erossa"! Pitänee "maistella" kun tervehtyy. - ????????
nuha nenä kirjoitti:
No minä olen yrittänyt nauttia ne munat ja kukkopojat kypsinä ;), joten ei liene lintuinfluenssaa, jotain virusta kuitenkin.
Suukoissakin täytyy suukoteltavan olla sopiva, että maistuu hyvältä. Toisiin ihmisiin ei halua koskea pitkällä tikullakaan ja toisista on vaikea "pitää näppinsä erossa"! Pitänee "maistella" kun tervehtyy.Joko nuha on ohi? Mitä jos maisteltas miltä maistuu. Mitään tikkuja et tarvitse mukaan :-D
- säästeltykin.
Kuis pitkään pitää vielä?
- tota oli
kiva katella. Kiitti! Huppaile vaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085544- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv743027- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098