Olen 48v poju ,jolla muija 10:n vuotta nuorempi(seurustellut 3kk)Mulla on "toisenlainen erektiohäiriö", nimittäin avokkini lähesyydessä tulee tämä "pikkupoika efekti" ja ottaa eteen heti, kun hän vähänkin koskee muhun.Enpä tiedä onko se ihan normaalia, mutta hän on tosi eroottinen ja halukas seksiin usein.Ei kai pitäis valittaa??
Erektiohäiriö?
3
1182
Vastaukset
- mullekin
Olen yli 40 v ja sama "vika" täällä. Tosin ei tarvi edes naisen koskea... riittää kun katselee ja vähän ajattelee... ja ihan normaalin näköiset naiset saa sen aikaan, ei tarvi olla seksipommi. Joskus se on kyllä raskastakin kun aina tekee mieli ja kulli seisoo mut sitten on tosiaan hyvä muistaa nämä joilla on tämä toinen ongelma eli ei onnistu vaikka mitä tekis. Harmi vaan kun olen varattu eikä omassa suhteessa saa tarpeeksi :-( ja sit on paljon naisia jotka tarvis just tällaista miestä jolla toimii ja pelittää aina... voi voi... elämä on...
- eeww
Mulla on muija 6 vuotta vanhempi ja seksikäs, huoliteltu ja valmis aina pikku leikkeihin. Ei yhtään valittamista. Ite olen 42v.
- Antti
Vaivasi on korjantunut varmuudella 2 vuoden kuluttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954