Onkohan missään Lahden seudulla vapaita aikoja, että pääsis renkaan vaihtoon siis TÄNÄÄN oltava vapaa aika.
Renkaan vaihtoon
6
728
Vastaukset
- olisi
vapaita aikoja tälle päivälle vielä muutamia jäljellä. Vaihdoin juuri omat renkaani jotan ehtis vielä tässä iltapäivällä parit vaihtaa. Jos et sitten itse osaa;)), tai jonkun muun syyn takia et vaihda itse..
- soittaa
liikkeeseen ja kysyä, mitä vittua sitä täältä kyselet.
- vapaita aikoja
Ihan vaan tiedoksi.... Ennen tänne kirjottamista olin soittanut n. 10 liikkeeseen ja mistään ei saanut aikaa. Jossain oli ainakin neljän tunnin jono ja jossain olis menny ens viikon puolelle. Mut yhestä liikkeestä sain ajan juuri sopivasti ku lähin töistä pois. Osu vielä matkan varrelle. Kirjotin siksi tänne ku mua alko potuttaa se ettei mihinkään päässy.... Ja veikkaanpa, että jotkut vaihto ihan turhaan eli ei välttämättä tarvi autoo joka päivä niin sit nämä menee sinne ja varaa parhaimmat ajat. Ite tarviin autoo joka päivä jotta pääsen töihin....työmatkaa yhteen suuntaan n. 40 km.
- Vaihda
vapaita aikoja kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi.... Ennen tänne kirjottamista olin soittanut n. 10 liikkeeseen ja mistään ei saanut aikaa. Jossain oli ainakin neljän tunnin jono ja jossain olis menny ens viikon puolelle. Mut yhestä liikkeestä sain ajan juuri sopivasti ku lähin töistä pois. Osu vielä matkan varrelle. Kirjotin siksi tänne ku mua alko potuttaa se ettei mihinkään päässy.... Ja veikkaanpa, että jotkut vaihto ihan turhaan eli ei välttämättä tarvi autoo joka päivä niin sit nämä menee sinne ja varaa parhaimmat ajat. Ite tarviin autoo joka päivä jotta pääsen töihin....työmatkaa yhteen suuntaan n. 40 km.
Niin, mikset vaihda itse?
- Antti
Vaihda kirjoitti:
Niin, mikset vaihda itse?
Miks se vaihto tartee jättää viime tippaan, itse vaihdatin lokakuun puolessa välissä ja sain ajaa tuoraan pukille. Keväällä kyllä ajellaan nastat ropisten vielä juhannuksen alla, mut ei syksyllä.
Ja ihmettelijöille, miks et vaihda itse; mä en viitsi renkaita vaihtaa, kun kerran sitä varten on liikkeitäkin olemassa. Lisäksi varsinkin aluvanteet täytyy laittaa tiettyyn tiukkuuteen ja vielä tarkistaa 100 km ajon jälkeen, joten ei tavallisin avaimin onnistu. Lisäksi liikkeessä renkaat pestään, jota on vaikea esim. kerrostalossa asuessa vaikeampi itse tehdä. - renkaiden vaihdattaja
Antti kirjoitti:
Miks se vaihto tartee jättää viime tippaan, itse vaihdatin lokakuun puolessa välissä ja sain ajaa tuoraan pukille. Keväällä kyllä ajellaan nastat ropisten vielä juhannuksen alla, mut ei syksyllä.
Ja ihmettelijöille, miks et vaihda itse; mä en viitsi renkaita vaihtaa, kun kerran sitä varten on liikkeitäkin olemassa. Lisäksi varsinkin aluvanteet täytyy laittaa tiettyyn tiukkuuteen ja vielä tarkistaa 100 km ajon jälkeen, joten ei tavallisin avaimin onnistu. Lisäksi liikkeessä renkaat pestään, jota on vaikea esim. kerrostalossa asuessa vaikeampi itse tehdä.itse kuulun siihen sakkiin, joka vaihdattaa renkaansa toisaalla. En edes luottaisi omiin kiinnityksiini.
Olen sen tehnyt joka syksy ja kevät Launeen AD-autossa. Ne ovat järkäneet aina näinä renkaidenvaihtoaikoina sinne nonstop-pisteen, eikä koskaan ole tarvinnut kauaa odotella.
Tosin renkaiden pesua en ole koskaan saanut ja kerrostalossa niiden itsepesukin taitaisi saada pesutuvassa mummot halvauksen partaalle:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027