oikeesti vielä pysyttelet piilossa? Ei toi auta mitään. Tekis mieli vaan työntää sut seinää vasten. En ole loukkaantunut, vaan vihanen!
kuinka
14
1962
Vastaukset
- nainen*
Kuka?Mitä?Häh?Missä?
Kerro jo, oloni on vaivautunut.
Huh, toivottavasti ei ollut mulle! - minä..
kauan kuin on tarvis, että ymmärrät....
- on valintasi
, vaikeammaksi tämä käy myös sulle. Varo vaan jos tielleni astut, minulla ei ole lainkaan häpyä:)
- hellästi
on valintasi kirjoitti:
, vaikeammaksi tämä käy myös sulle. Varo vaan jos tielleni astut, minulla ei ole lainkaan häpyä:)
sitten...ehkä sitten ymmärrän;-)
- taiset tuntemukset
hellästi kirjoitti:
sitten...ehkä sitten ymmärrän;-)
kun tekisi mieli kovistella sua, mutta teidän, että sulaisin vain alta sekunnin...
- N....
taiset tuntemukset kirjoitti:
kun tekisi mieli kovistella sua, mutta teidän, että sulaisin vain alta sekunnin...
kun tavataan niin et lyö vaan, kuiskaat korvaani "lähtisitkö minun mukaani et kavereides" Tai kutsut minua ja annat suukon, no vaikka ees poskelle;-) suudelmankin haluaisin se oli viedä taannoin jalat alta;-)
- en ole
N.... kirjoitti:
kun tavataan niin et lyö vaan, kuiskaat korvaani "lähtisitkö minun mukaani et kavereides" Tai kutsut minua ja annat suukon, no vaikka ees poskelle;-) suudelmankin haluaisin se oli viedä taannoin jalat alta;-)
suudellut sinua, harmi:(
- täältä
Ai että piilottelen.. Entä jos ei kiinnosta nähdä sua, tulisko mieleen. Mä voisin laittaa sut sinne seinälle roikkuun ja sä saisit sitten keksiä kaksinaamaiselle käytöksellesi tarpeeksi hyvän selityksen jos haluisit tulla sieltä alas.
- Piilottelija
Jos on hyvä syy olla piilossa!
- N...
voisin kans laittaa yhen poitsun seinään vasten ja........... Loput sit arvaat.
- tarinaa riittää
alkuperäinen viesti oli?
Minä kyllä kieltämättä saatan piileskellä vähäsen, ..jotenkin ajattelen, etten sitten häiritse sinua.. jos nimittäin tilaisuus sattuu, ettei muita olis siinä vieressä, sinä seisoisit hetken yksin siellä samassa paikkaa kuten monta kertaa aiemmin, ja sitten heittäisin jotain hassua, koska hämääntyisin sinut nähdessäni, ehkä vastaisit jotakin, ja sitten ajattelisin, että näet kaiken silmistäni... joten, jos pysyn välillä piilossa, enkä tule lähettyvillesi, ...ei se kyllä mitään auta. Siis yrittää pysyä poissa, sikäli kun yleensä ajatukset ja ihmisen mieli seuraavat, minne hän sitten meneekin.- sinäkin
joka viestissä sekoilet,
tippaleipä solmussa vai.
- vihasempi
Sä muutit paikkakunnalta jonnekin muualle,eikä mun tarvitse enää jännätä sun vastaan tuloa.Jos muutitkin sen tähden,ettei tule tilanteita joissa lähestyisin sua.Sähän et voinu sietää mun lähetymistä.No eipä varmaankaan tavata enää,kun muutenkin käymme niin eri paikoissa.Mikäs liikuskellessa,kun en nää sua enää,eipä tarvitse suoritella arvontoja itsekseni,sanonko mitään,katsonko,tulenko luoksesi.Se puoli olikin mulle varsinaista itseni nöyryyttämistä joka kerta.
- enhän
minä piilossa ole kauaa, täällähän minä olen puun takana ja odotan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241