Mitkä nastarenkaat hyvät?

C5breakiin

Mitkä talvirenkaat (nastalliset) olisi hyvät C5 breakin alla? Siis ei kovin nuljut sais olla ja kilsojakin pitäis kestää. Kokohan Breakissa on 205/65-15. Onko kukaan vaihtanut alle pyörimään 195/65-15 renkaita?

10

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, että

Ihan sama, koska sen vessan ohjaus on niin tunnoton, että ei kukaan huomaa eroa parhaiden merkkirenkaiden ja pinnattujen paskojen välillä. Jarrujen kanssa sama juttu. Tiellähän nuo kestää varmaan tuurilla, jos kestää. Niin ja siellä korjaamolla ei kuitenkaan paljon renkaista välitetä, ei ne nosturilla nulju.

• tyko

Onko kukaan ehtinyt ostaa C5:een uusia Michelinin X-ice North -nastarenkaita? Kokemuksia? Melutaso, esim. verrattuna Nokialaisiin?

• mutta ei vielä alla

Minulla vaihtuu täksi talveksi Nokian 4:t nortteihin. En ole vielä laittanut alle mutta tarkoitus olisi tässä lähipäivinä.

• ...alla
        mutta ei vielä alla kirjoitti:

Minulla vaihtuu täksi talveksi Nokian 4:t nortteihin. En ole vielä laittanut alle mutta tarkoitus olisi tässä lähipäivinä.

Michelin X-Ice Northit nyt alla C5:ssa. Oekeastaan ei vielä voi kommentoidan kun äänestä. Pitää kutatakuinkin samanlaista ääntä kun HKPL4:t sillä erolla, että nopeudessa n. 60km/h Misukoissa selvä resonanssitaajuus. Tuon pisteen jälkeen taas hiljenee. Vasta kunnon talvikelien tultua voi sitten todeta onko pito millä tasolla.

• ephi

Itellä on "vanhakoppaisessa" C5:ssa Goodyearin Ultra Grip 500set, takana sellaset reilut 40tkm viimetalvelta ja tämä talvi pitäis vielä vetäistä samoilla kumeilla.

Vertailupohjaa muihin talvirenkaisiin ei ole, mutta minusta nämä goodyearit ovat ihan hiljaiset.

• esa

jos haluat jännitystä ota michelin .jos haluat renkaat jotka on turvalliset ota nokian 4 ,2 tai bridgestone noranza

• enfant

niin?
      ei rallata nastat...
      ja kyllä pitää!

• ajaa?

Niitä sais kohtuuhintaan verrattuna HKPL-renkaisiin . Eli onko ne kohtuulliset ajaa? Mitenköhän ne käyttäytyy karhun jäljiltä uraisella talvitiellä? Kiertääkö myös bussipysäkit niinkuin Hakkapeliitta 2:set.

• Ultra Grip

Niin GY, Nokia kuin Gislaved. Gislaved Nord Frost 3 ollut tähänastisista parhaat (hiljaisin ja pitävä). Suosittelen lämpimästi.

• Grip 500

Ultra Gripit toimineet loistavasti. Mahtavasti taas auto hiljeni, kun sai talvitassut alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe