ON "Helvetti"
Siellä on Saksalaiset poliisit,Ruotsalaisetkoomikot,
Italialainen armeija,Ranskalaiset tietyöläiset,Turkkilaiset kokit,Irlantilaiset tarjoilijat,Kreikkalaiset virkamiehet,ja jossa yhteisenä kielenä on Hollanti
Tämä on Englantilainen sananlasku.
Millainen paikka ?
12
636
Vastaukset
- myöskin
suomi24 palstat.
Eikö näin olekaan? - puskapaska
saa nähdä joutuuko meikäläinen tuohon porukkaan, vai oliskohan mahdollisuuksia ylempiin kerroksiin.
Ruotsalainen koomikon jatkuvat vitsit Hollannniksi vaikuttavat kyllä aika ankealta iäisyydeltä..
Oliskohan sinulla tietoa mitä siellä ylemmässä kerroksessa on?
Kai ainakin internet ja laajakaista?
Vai hiippaillanko siellä vain valkoinen kaapu päällä, päivät pitkät viheriällä nurmikolla?- Isä Camillo
Parhaat paikat Auringossa vielä kun noi muut.
kyykyttäjät joutuu Päällä seisontaan eikö
Ja se on sitä itteensä sitten... - tumpelo
ylemmässä kerroksessa on savolaiset piälysmiehet pietaria neovvomassa.
- puskapaska
tulin siihen tulokseen, että Ruotsalaisen koomikon esiintyminen Ruotsiksi, olisi vielä paljon pahempaa kuin Hollanniksi.
Joten jotakin hyvää sentään..siinäkin.
että poliitikot siellä ovat suomalaisia.
- Pirre*
koliikki vauvat, uhmaikäiset kakarat, vaikeimmassa murrosiässä olevat nuoret, viisikymppiset potensihäiriöiset kärttyisät ukot, vaimon vaihtarivuosiin turhautuneet miehet, mustasukkaiset anopit- ja puolisot, juopot elämäntoverit...hmmmm..hetkinen, tämähän tuntuu jotenkin aika tutulta...hmmm.... siis taivaan on pakko olla tuolla muualla...
- Juniperus
Eikö siellä Helvetissä sinun lisäksesi muita naisia näy kuin niitä anoppeja? Onkohan se Pietarikin feministi?
- Pirre*
Juniperus kirjoitti:
Eikö siellä Helvetissä sinun lisäksesi muita naisia näy kuin niitä anoppeja? Onkohan se Pietarikin feministi?
helvetissä ei ole muita....eikä välttämättä muita kuin minä itse.
Tuosta Pietarista....siellähän ei sanan mukaan pitäisikään olla sukupuolijakoa... elä nyt vain sano, että sittenhän taivaskin on helvetti..*:*
Muuten onkos Junipeerukselle puhjennut feministiallergia..:)) - Juniperus
Pirre* kirjoitti:
helvetissä ei ole muita....eikä välttämättä muita kuin minä itse.
Tuosta Pietarista....siellähän ei sanan mukaan pitäisikään olla sukupuolijakoa... elä nyt vain sano, että sittenhän taivaskin on helvetti..*:*
Muuten onkos Junipeerukselle puhjennut feministiallergia..:))Helvettihän on melkein taivas, jos siellä ei noita feministejä ole...
- multiNikkix
siellä voisivat olla mm. ilonpilaajat, pilkunnussijat, saivartelijat, aina-oikeassa-olijat, herne-nenässä-olijat jne.
Oltaiskohan siellä kaikki...?
Katsoiko kukaan eräs lauantai-ilta tv-ohjelman Pääroolissa? siinä Juha Mieto oli Pyhä Pietari ja Sari Havas ja Ville Virtanen kuolleita, jotka olivat tulossa taivaaseen. Minä nauroin makeasti, oli hyvä!- Pirre*
sattunut katsomaan..tulisikohan uusintana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671