Mietin, että mix naisilla tuntuu olevan paljon vaikeempaa kun miehillä? Onko sinne valittu vaan valittaja naisia vai mitä? Ainoastaan Hanna ei valittanu oikeestaan mistään.
Miesten pinnan alla taitaa kiehua, kun eivät sano mitä oikeesti ajattelevat? Paitsi ehkä Perttu.
Miksi naisilla vaikeaa?
6
699
Vastaukset
- tipu
vaan ollaan sellasii kamalii ja vaikeita ..puhutaan pahaa toisen selän takana ja ollaan itse olevinaan niin täydellisiä. Miehet suorempia ja reiluja jos joku mättää niin uskaltavat sanoa päin naamaa.Töissäkin parhaat esimiehet ovat ikävä kyllä miehiä. BB:ssä toivottavasti joku miehistä voittaa hyvä ehdokas =PERTTU tai MIKA
Jo työelämän puolelta todistettu asia että naisyhteisö on kaunaisempi kuin miesyhteisö. Miesten ja naisten tapa käsitellä asioita on erilainen ja miesten tapa toimii ryhmässä paremmin. Ainakaan pelkästään se että miehet ovat käyneet armeijan ja "tottuneet" ryhmäkuriin ja yhteistoimintaan ei mielestäni selitä tätä eroa.
- tiedän ainakin
yhden työpaikan missä on vaan miehiä ja siellä on aivan hirveetä juoruilua ja kädenvääntöä!!
Mutta tietty naiset on pahempia!
- Nimetön
Mielestäni se on niin että naiset ainakin yrittävät jutella asioista ja selvitellä niitä, ainakin fiksut niinkuin Terhi, mutta miehethän ovat tunnetusti sitä että eivät puhu eikä pussaa vaan turpaan heti kun pinna tarpeeksi täys.
Onnettomia surkimuksia.- tipu
ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...
- Nimetön
tipu kirjoitti:
ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...
viihtyisinkö minä, siis en päivääkään. Onneksi minulla miesvaltainen ala ja mukavat työkaverit.
En ymmärrä todellakaan tollaisia naisia...ja en kyllä miehiäkään, mutta niitä ei ole juuri kohdalleni sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381