Miksi naisilla vaikeaa?

bbb

Mietin, että mix naisilla tuntuu olevan paljon vaikeempaa kun miehillä? Onko sinne valittu vaan valittaja naisia vai mitä? Ainoastaan Hanna ei valittanu oikeestaan mistään.
Miesten pinnan alla taitaa kiehua, kun eivät sano mitä oikeesti ajattelevat? Paitsi ehkä Perttu.

6

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipu

      vaan ollaan sellasii kamalii ja vaikeita ..puhutaan pahaa toisen selän takana ja ollaan itse olevinaan niin täydellisiä. Miehet suorempia ja reiluja jos joku mättää niin uskaltavat sanoa päin naamaa.Töissäkin parhaat esimiehet ovat ikävä kyllä miehiä. BB:ssä toivottavasti joku miehistä voittaa hyvä ehdokas =PERTTU tai MIKA

    • Jo työelämän puolelta todistettu asia että naisyhteisö on kaunaisempi kuin miesyhteisö. Miesten ja naisten tapa käsitellä asioita on erilainen ja miesten tapa toimii ryhmässä paremmin. Ainakaan pelkästään se että miehet ovat käyneet armeijan ja "tottuneet" ryhmäkuriin ja yhteistoimintaan ei mielestäni selitä tätä eroa.

      • tiedän ainakin

        yhden työpaikan missä on vaan miehiä ja siellä on aivan hirveetä juoruilua ja kädenvääntöä!!

        Mutta tietty naiset on pahempia!


    • Nimetön

      Mielestäni se on niin että naiset ainakin yrittävät jutella asioista ja selvitellä niitä, ainakin fiksut niinkuin Terhi, mutta miehethän ovat tunnetusti sitä että eivät puhu eikä pussaa vaan turpaan heti kun pinna tarpeeksi täys.
      Onnettomia surkimuksia.

      • tipu

        ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...


      • Nimetön
        tipu kirjoitti:

        ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...

        viihtyisinkö minä, siis en päivääkään. Onneksi minulla miesvaltainen ala ja mukavat työkaverit.
        En ymmärrä todellakaan tollaisia naisia...ja en kyllä miehiäkään, mutta niitä ei ole juuri kohdalleni sattunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe