Mitä mieltä olette ko. poppoosta?
Itse pidän heidän sovituksistaan.
Esim. T.Kansan R.A.K.A.S. on sovituksellisesti ja muutenkin paljon parempi ja kuunneltavampi kipale, kuin mitä alkuperäinen T.Kansan versio on.
http://www.jean-s.com/
Jean S
13
656
Vastaukset
- hömpänpömppä
Alkuperäinen on aina alkuperäinen...ja sanotaan Tapani Kansasta ja hänen lauluistaan ( minäkään en millään muotoa lukeudu hänen ihailijakseen )niin hänen edukseen on sanottava, että kyllä se aina "Jannet" voittaa tällä Rakas-laulullaan. Muutenkaan en oikein jaksa innostua JeanS:n musiikistaan: kaikki laulut ovat toisten entisiä, heillä ei ole mitään omaa...ja näin saadun "kunnian" ja menestyksen kyllä kyseenalaistan! Joku voi tykätä, siitä vaan...mutta mulle:kiitos ei!
- Ennaenna
ei kiitos
- rita
Tuo r.a.k.a.s.on karmea biisi lauloi sen vaikka Pavarotti,mut Kansan laulamana on kaikki karmeeta.Ei kyllä todellakaan ole mun mieleistäni musiikkia tää muutenkaan.
- Kikka
Kansan laulamana mikään laulu ei kuulosta karmeelta. Tapsa on harvinaisen komeaääninen ja vahva tulkitsija.
- Kikka
Jean S. on erittäin hyvä bändi. Osaavat esiintyä ja soittaa mukaansatempaavasti hyviä biisejä. Erinomainen bilebändi nimenomaan.
Mutta kyllä Tapani Kansa laulaa itse kaikista parhaiten R-A-K-A-S:n, Äidin pikkupojan, Kalajoen hiekat yms.
Ei kukaan muu laula niitä yhtä hyvin. Jean S. on mainio yhtye. Heillä on hyvä meno ja meininki, mutta kyllä Tapsa on sentään Tapsa ja R.A.K.A.S yms. ovat hänen lyömättömiä bravuureitaan.
- Tuulia
Siis aivan parasta bilemusaa!!! :D
- QueenOfTheDawn
Jean S on mitä nyt olen kerinnyt kuulla; ihan hyvä yhtye. Iloista ja reipasta meininkiä. Hyviä viihdyttäjiä. Pitäisi joskus tutustua heidän tuotantoonsa vähäsen lähemmin.
- &&444
ei kolahda
- Tommi Roti
tylsää?
Piisit on sovitettu tosi hienosti.
On helvetin helppo sanoa, että - paskaa, mutta sen paskan perusteleminen onkin sitten jo kokonaan toinen juttu.
Ensinnäkin se vaatii jo ihan omaa näkemystä ja aivotoimintaa.
- anu
En tykkää tuontyylisestä musiikista,ankeaa.
- Auvo
Jean S on aito bändi, joka soittaa ilman mitään taustanauhoja tms. Sen lisäksi se on orkesteri isolla O:lla. Tarkoitan tällä, että normaalin kitara-, rummut-, basso- ja kosketinsoittajien lisäksi toimivat puhallinsoittajat ja pari laulajaa. Montako saman kokoista bändiä (10 miestä) lavoillamme keikkailee nykyään?
- Laahustaja
Tanssimusiikkia parhaimmillaan. Jean S:n keikoilla tulee tanssittua jokainen biisi. Samaa ei voi todeta tavallisten tanssibändien tansseista.
Ei se pieni ripaus swingiä tee tanssimusiikista huonompaa - oikeastaan svengi vaan paranee. Myönnän kyllä että moni suomalainen ei taivu swingiin vaan menee pienestäkin svengisvegistä sekaisin.
Joka tapauksessa noita marssimusiikkia soittavia tanssibändejä on aivan riittävästi. Jean S on tässä suhteessa mainio poikkeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313