Elikkä olen tehnyt sivuni frontpagella yksitellen (sivulla on kehykset. Ylä, ala ja vasen kehys pysyvät kokoajan paikallaan (ovat omia sivuja) ja oikealle avautuu uusia sivuja. Nämä avautuvat uudet sivut ovat myös yksittäisiä sivuja.)
Eli minulla on näin sivut: yhdessä kansiossa (kotisivut) minulla on monta eri sivua: etusivu, ala, oikea, vasen, ampiainen, hattu, talomies jne.
Siellä lukee julkaise sivusto, mutta sitä ei voi laittaa. Kuinka saan julkaistua tai teen tuosta yhtenäisen sivuston? Auttakaa tyhmää.
Sivut nettiin!
3
431
Vastaukset
- ftk
Sulla pitää olla paikka jossa julkasta ne sivusi,esimerkiksi nyt vaikka freewebs tai oma palveluntarjoajasi (elisa,sonera tms.)
sit se sivu jossa olet määritellyt framesetin pitää olla nimetty index.htm(l).Sitten kysymys,toimiiko ne sun sivusi omalla koneella ok?- aloittaja täällä
Elikkä palveluntarjoalta saan tilaa sivuille. Tällä hetkellä etusivun nimi on: etusivu.htm , pitänee muuttaa se sitten index.htm :ksi. Olen avannut sivut web näkymään ja toimii täysin ilman ongelmia.
- ftk
aloittaja täällä kirjoitti:
Elikkä palveluntarjoalta saan tilaa sivuille. Tällä hetkellä etusivun nimi on: etusivu.htm , pitänee muuttaa se sitten index.htm :ksi. Olen avannut sivut web näkymään ja toimii täysin ilman ongelmia.
Sitten vain siirrät ne sivusi sinne palveluntarjoajan servulle ftp-ohjelmalla.
siellä sinun operaattorin sivuilla on varmasti lisää ohjeita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780