Moro,mikä mahtaa olla tänä päivänä kaivuri/maanrakennusmiehen palkka?
kaivurikuskin palkka?
6
2096
Vastaukset
- ei hurraamista
eioo
- isäntä velottaa
traktorikaivuritunnista 40 eskoa verollisena niin verot vakuutukset,työnantajamaksut etc niin
renkiä ei kannata käyttää kuin pakosta ja tuolloin riippuu, tarvitseeko huippumiehen, jolla luonnostaan laserin tarkka silmä ja käsi että osaa tehdä pihojen kaadot kerralla kuntoon eikä hiero päivää niissä. tällaiselle joutuu maksamaan noin 14 eskoa tai menee muille, todellinen ammattimies kun saa työtä mistä vain. eri asia on sitten jos ronski jälki riittää, kuten metsän laikutus tai muu helppo työ, silloin välttää heikompi ammattitaito ja sen mukaan heikompi tuntiliksa. tää on mun näkemys ja ehkä joku tän allekirjoittaa.- Tiijät
että pihatöissä ei saa mennä päivää pidempään.Piha 5000 m2 piha 200m2 sama aika vai ????????
- juice
8€ tarjottiin mulle palkkaa tosin mulla ei kokemusta kaivinkoneen ajosta kovinpaljoo.. 10,5€ tais sanoo että ammattitaitoselle kuskille maksavat.
- Ex-kuski
Todella huono. Alkuun jotain 8 euron luokkaa. Ikävä ajatella, että vuokrafirmojen rakennussiivojat tienaavat enemmän kuin ammattiin opiskelleet kuskit! t:Ex-Konekuski.
- gfseg
saa nykyään noin 2 € timma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780