tietääkö joku

mistä...

Ossako joku kertoa mistä saisi ostaa keittiöön sellaiset "tiilen näköiset kaakelit"(punaiset)?
olen mainoksissa nähnyt mutta en kaupoissa enkä netissä!

7

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän :)
      • kiitoksia!

olen joskus selaillu sivuja mutta ei tullu huomattua!:)kiitoksia avusta!
        Jossain keittiöfirmojen esitteissä olen myös nähny saman tyylist mutta enemmän kaakelin tai klinkkerin näköinen........Hankala juttu tää keittiön suunnittelu ku meidän keittiö tulee olemaan aika avoin,näkyy olkkariin ja aulaan!

• mää
        kiitoksia! kirjoitti:

Jossain keittiöfirmojen esitteissä olen myös nähny saman tyylist mutta enemmän kaakelin tai klinkkerin näköinen........Hankala juttu tää keittiön suunnittelu ku meidän keittiö tulee olemaan aika avoin,näkyy olkkariin ja aulaan!

itsekin harkitsin oikeata tiiltä välitilaan suunnitellessani omaa avo ke/Oh/et-ratkaisuamme, mutta laatoituksen osalta päädyin neutraalimpaan vaihtoehtoon, kun väripaletti oli jo sopivasti täynnä ilman punaisia tiiliäkin.

Kannattaa tosiaan riittävän kauan suunnitella, jotta lopputulos kestää katsomista vuodesta toiseen... eipä muuta kun onnea prokkikseen!

• Emily
        mää kirjoitti:

itsekin harkitsin oikeata tiiltä välitilaan suunnitellessani omaa avo ke/Oh/et-ratkaisuamme, mutta laatoituksen osalta päädyin neutraalimpaan vaihtoehtoon, kun väripaletti oli jo sopivasti täynnä ilman punaisia tiiliäkin.

Kannattaa tosiaan riittävän kauan suunnitella, jotta lopputulos kestää katsomista vuodesta toiseen... eipä muuta kun onnea prokkikseen!

Minä laitoin avokeittiööni valkoisia kapeita laattoja 8 x 40cm tiililadonnalla. Ostettu VehoniemenSorasta Kangasalta.

• Sami sami
        kiitoksia! kirjoitti:

Me laitetaan todennäkösesti tilan jakajaksi hirsiä tai koristehirsiä.
        Ne tulee keittosaarekkeen takareunoille pystyyn ja niiden päälle yksi vaaka. Jakoi todella hienosti ruokailutilan erikseen keittiöstä. Mulla on keittiösuunnitelmasta kuvia missä ne on. Jos haluutte niin voin laittaa.

sampy78(a)netscape.net sinne vain tietoo.

Sami

• peukku68

laattapisteellä on ollut aiemmin ja bauhausissa on edelleen tiilen näköistä klinkkeriä useampaa väriä. Lisäksi markkinoilla on ohutta ja kevyttä tiilen näköistä laattaa joka on kyllä hauras pinnastaan joten ei sovi kosteaan..

• hei

Rtv myy niitä. Itse tilasin joku aika sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe