Olinpa tuossa Lesbo Cafèssa ja olen ollut vuoden aikana joka päivä samalla nimellä.. joka on kuta kuinkin näin o_Bi-wan_keno_Bi. Mielestäni nikki oli hauska sanaleikki, koska olen biseksuaali. Vaikka kyseistä nimeä käyttää Star Wars leffoissa mieshenkilö.. ei minua koskaan ole mieheksi chateissä luultu nimeni perusteella. Nimimerkkini on siis rekisteröity. Eikä nimestä ole koskaan minulle sefujen puolesta sanottu.
Tänään kuitenkaan sisäänkirjaus ei onnistunut ja menin samaiseen chatti-huoneeseen nimellä obi_ jolla olen ennekin siellä ollut jos en ole itseäni saanut kirjattua sisään.
Oltuani n. 2h siellä ja samalla puuhasteltuani muuta sivussa, yhtäkkiä olen ulkona huoneesta koska en ole noudattanut chatin sääntöjä. Menen takas huoneeseen ja ajattelen että on tapahtunut virhe. Laitan yleen että miksi olin ulkona niin mactans- niminen seriffi sanoo että minulla on miehen nimi eli obi_. Ja että hän tuntee yhden miehen jolla on sellainen nimi.. ok.. koitan selittää että olen ennenkin ollut sillä nimellä ja että en koe obi_ nimeä miehen nimeksi.. ei ainakaan kalenterin mukaan oo:)
No vaihdan kuitenkin nimeni oib_:biksi.. Muut huoneessa juttelevat vielä minulle, mutta kappas sanaleikki ei ilahduta sefua joten banni vaan suorilta.
Mikä vika oibissa oli??? se ei ainakaan ole mihen nimi. Ei voi kaikilta vaatia että on joku tavanomainen naisen nimi esim. Pirkko..
Mun mielestä ihan tarpeeton banni.. ilmoitin jo ylläpidollekin.
Katsotaan nyt, miten käy.
t.heidi
sefujen mielijohteet---
obi_
2
650
Vastaukset
- Kkos
ei käyny mielessä pistää vaikka selvennykseksi esim. "obi_(f)" jolloin homma olisi ollut ihan ok?
- mistäs...
sen tietää loppujenlopuksi oletko sinä mies vai nainen??? kannataisko ensin hiukka jutella, ennenkuin tekee tyhmyyksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750