Kummat ovat keskimäärin tyytyväisempiä työhönsä, luokanopettajat vai aineenopettajat?
Mikä miellyttää, mikä mättää? Onko oma valinta aina paras mahdollinen (tai uskoteltava itselle sellaiseksi)? Tai onko ruoho aina vihreämpää aidan toisella puolella?
luokanope/aineenope
tyytyväisyys?
2
571
Vastaukset
- Yhtä valitusta
En kuitenkaan usko, että työssä on vika, koska kaikki ovat samanlaisia valittajia. Vähän väliä Hesarissakin on kirjoituksia, että on niin raskasta, voi voi. Ihan niin kuin muissa hommissa ei riittäisi haasteita.
- Itse luoknope
Jokaisessa ammatissa lienee hyvät ja huonot puolensa ihan samalla tavalla kuin opetusalalla. Itse nautin työstäni ja palkalla tulee toimeen ihan mukavasti, mitäs tässä siis valittelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954