Huhu

Nuori fani

Onko joku teistä nähnyt/lukenut, että Nightwish faneista 80 % uhkaa lopettaa ko. bändin "fanittamisen"???
Mielestäni tämä asia olisi oikein, sillä Tuomaksen menettelytapa oli kiusallinen Tarjaa kohtaan ja niitä kohtaan, jotka tykkäsivät Tarjasta.
Olen hevin ystävä, mutta en usko, että tulen pitämään ko. bändistä uuden laulajan myötä, oli se Tarja niin hyvä.

7

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinkgalaxy

en ole mistään tuota kuullut mutta kieltämättä aika ilkeällä ja ehkä myös törkeällä tavalla Tarja bändistä heivattiin pellolle=(

• GoBot78

Tietenkin näin käy, koska mitään Nightwishiä EI OLE ilman Tarja Turusta, ja Holopaisen pelle saa tuta sen vielä nahoissaan. Ellei Tarja palaa, kuten toivottavasti lopulta käy.

• ...

Jotku Tarja-fanit lakkaa pitämästä Nightwishista. Tottakai Tarja oli todella hyvä laulamaan....

• Marisxha
        ... kirjoitti:

Jotku Tarja-fanit lakkaa pitämästä Nightwishista. Tottakai Tarja oli todella hyvä laulamaan....

Itse en ole mitenkään koskaan kokenut olevani Tarja-fani, vaan NW-fani vuodesta 1997. Mutta kun NW:ä ei ole ilman Tarjaa, niin mitäs enää fanitat.

• 33v..
        Marisxha kirjoitti:

Itse en ole mitenkään koskaan kokenut olevani Tarja-fani, vaan NW-fani vuodesta 1997. Mutta kun NW:ä ei ole ilman Tarjaa, niin mitäs enää fanitat.

Kakaroiden juttuja. Bändi jatkaa ja ei siinä yhden laulajan vaihto paljoa paina. Hyvä niin ja teinit saavat ruinata lisää rahaa vanhemmiltaan levyjen ostoon.

• *OceanSoul*

Miettikääs nyt vähän...
        Pitäisikö Tarjan palata bändiin vain sen takia, että suosiota riittää..?! Mitä järkeä! Jos ne ei tule toimeen, niin ne ei tule toimeen. En mie ainakaan haluis käyvä keikoilla, kun tietää et ne on riidoissa... Tuomas on ihana ihminen. Se ajattelee enemmän musiikkia kuin rahaa!

• Yksi äiti
        33v.. kirjoitti:

Kakaroiden juttuja. Bändi jatkaa ja ei siinä yhden laulajan vaihto paljoa paina. Hyvä niin ja teinit saavat ruinata lisää rahaa vanhemmiltaan levyjen ostoon.

...eli meillä on ainakin turha ruinata rahaa uusien NW:n levyjen ostoon. Ei onnistu. Tämä on periaate kysymys ja kysymys on nimenomaan Holopaisesta. Mielestäni se itse on rahanahne, eikä Tarja T., kuten se itse väittää, sillä eihän ne kelpuuttaneet Tarjaa edes siihen yritykseen, joka saa tuotot..., joten haloooo, Holopaisen pellen levyjä ei ainakaan minun rahoilla osteta. Varmasti niitä hevi-levyjä on muillakin, jos jälkikasvu niitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe