Moro!
Tietokoneeni on alkanut pitää häiritsevän voimakasta ja tasoltaan vaihtelevaa ääntä. Olen paikantanut ongelman prosessorin tuulettimeen, jossa erityisesti epäilen moottoria, koska ääntä ei mielestäni kuulu, vaikka tuuletin pyörisi koneen ollessa suljettuna. Olen yrittänyt puhaltaa pölyt pois tuulettimesta. Nyt fiksumpien neuvoja kaivataan. Mitä tehdä?
Prosessorin tuuletin
2
229
Vastaukset
- modaaja...
kannattais ostaa uus tuuletin ja kierrokset voi olla liian korkealla jos se pitää pahaa ääntä..!!!!
- lkjlkj
"koska ääntä ei mielestäni kuulu, vaikka tuuletin pyörisi koneen ollessa suljettuna."
Ääni riippuu aika paljon myös siitä pyörimisnopeudesta... On ihan eriasia, pyöräyttääkö puhallinta vähän, vai ujeltaako se ominvoimin jotain 5000 RPM. Ja sähkömoottorit ovat sen verran yksinkertaisia härveleitä, että yleensä jos ne meluavat, niin vika on laakereissa, tai jossain muussa vastaavassa, ja siinä tapauksessa sama meteli kuuluu huolimatta siitä miten sitä pyörittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954