Löytyisikö täältä ketään jolla on revennyt kohtu synnytyksen aikana?
Kokemuksia kohdun repeämästä
9
1966
Vastaukset
- ............
erään jolla on revennyt kohtu ja hän ei pysty saamaan enää lapsia...
- kerron jatkosta mielelläni
Älä usko äskeistä ihan suoralta kädeltä, itse olen lisääntynyt senkin jälkeen. Voisin kirjoittaa mieluummin sähköpostiin, jos vain saisin osoitteesi. Muualta on tietoa vaikea saada, jopa lääkäreillä on omituisia käsityksiä asioista. Itse en löytänyt aikanaan kohtalotoveria, joten mielelläni auttaisin sinua, jos voisin sen tehdä muutoin kuin tämän palstan kautta.
- alk.p
Mukavaa että kohtalotoveri löytyi :)
Olisi kiva saada vaihtaa kokemuksia saman kokeneen kanssa.
[email protected] - Tekayllakin
alk.p kirjoitti:
Mukavaa että kohtalotoveri löytyi :)
Olisi kiva saada vaihtaa kokemuksia saman kokeneen kanssa.
[email protected]laitoin sitä kautta sinulle yksityisviestiä.
- alk.p
Tekayllakin kirjoitti:
laitoin sitä kautta sinulle yksityisviestiä.
en ollut minä joka on sinne kirjoittanut.
- käypä ja kurkista
alk.p kirjoitti:
en ollut minä joka on sinne kirjoittanut.
Sitä Aydinin asiantuntija vastaa palstaa. Asiasta löytyy kuulemma englanninkieliset keskustelutkin jostain. Aika hassu sattuma. Itse olen onnellinen 2 kk:n ikäisen prinssin äiti, ja kaikki sujui hyvin, vaikka repeämisen uusiutumisriski oli koko ajan ilmassa!
- m.i
itelläni on neljä sectiota,ensimmäinen syntyi hätäsectiolla joten haava on pystypäi ja samasta haavasta ovat muutkin syntyneet.viime sectiosta on aikaa 10kk ja nyt odotan viidettä lastani.minullekin on puhutu kohdunrepeämästä joka voisi olla mahdollinen,näinkin monen section jälkeen.viime leikkauksen aikana lääkäri kertoi kohtuni olevan hyvässä kunnossa.mutta mielessä pyörii mitä sitten jos kohtu pääsee repeämään?mitä sitten tapahtuu?lääkärit antavat niin pyöreitä vastauksia ja itse mitä olen niitä kuunnellut olen saanut käsitteen että se on hengenvaarallista joka tapauksessa.
- joku vaan
Se, voitko saada vielä lapsia, riippuu varmaan ainakin siitä, miten paha repeämä on ollut, miksi se kohtu repesi ja miten hyvin parantuva kudostyyppi sinulla on. Eli jos lääkäri, joka on nähnyt tilanteen, sanoo sinulle, että kohtusi ei enää kestä uutta raskautta, kannattaa sitä aika herkästi uskoa.
- mutta...
kun nekin lääkärit ottavat kantaa, joilla ei ole mitään käsitystä mitä on oikeasti tapahtunut. Annetaan tosi kamalia kommentteja ilman, että perehtyy asiaan. aiheesta on tosi vaikeaa saada tietoja, ja lääkärit hutkivat "musta tuntuu-meiningillä" ihan mitä mieleen juolahtaa. Nimenomaan siksi kehoitin olemaan uskomatta ihan suoralta kädeltä, koska paras tieto on sillä, joka on nähnyt paikkasi, ja korjannut, eli leikkaava lääkäri....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377