Minulla on polykystiset munasarjat, jotka aina välissä tarkistetaan. No, kävin gynellä ja ultraäänitutkimuksessa ei saatu toista munasarjaa lainkaan näkösälle. Gynen mukaan se munasarja on vain jossain kohdun takana piilossa... Vähän kyllä ihmetyttää, että miten se sinne on noin vain pulahtanut:)
Onko muilla vastaavia kokemuksia tai muuten vaan tietoutta asiasta?
Munasarja "hukassa"
4
877
Vastaukset
- Piilomuna
Mullakin on ainakin toinen munasarja "karkuileva". Ultrattiin sarjat eka kerran viime kesänä ja gyne sai tehdä tosissaan töitä, ennenkuin löysi mun vasemman munasarjan todellakin kohdun takaata!
Eli ei syytä huoleen, siellähän ne lilluu sellasten narujen päässä ja voi tosiaan piileskellä välillä vaikka siellä kohdun takana. - emmi
menee vähän jutun ohi, mutta kun en saa mistään selvyyttä... mulla on kans epäily että olisi monirakkulaiset munasarjat ja huomenna olisi ultra, että pitääkö ennen ultraa olla pissaamatta? kun raskaana jos on niin täytyy olla mutta päteekö sama juttu nyt tähän...? ihan sekasin näitten kaa :)
- Piilomuna
En ainakaan minä saanut ohjetta olla pissaamatta ja kävinkin kyllä juuri ennen tutkimusta tyhjennyksellä. Eli etköhän voi käydä.
- minullakin
Piilomuna kirjoitti:
En ainakaan minä saanut ohjetta olla pissaamatta ja kävinkin kyllä juuri ennen tutkimusta tyhjennyksellä. Eli etköhän voi käydä.
Minullakin todettiin 2 vuotta sitten monirakkulatauti. Ultran kannalta, kun kyseessä on munasarjojen ja kohdun ultra (sisäkautta tehtävä) on kyllä parempikin kun on tarpeet tehtynä ettei virtsarakko ainakaan estä näkyvyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207