eli mullao n nyt olmestyny enemmä sellasii ihonalasii finnejä(3 viikossa)otsaan,eivät erotu elle puristele ja häviävät parissa päivässä,ja sitten on keskellä otsaa sellaisia inhottavia aivan pikkuisia patteja,ei näy pahemmin muttta häiritsee minua aivan saatanasti,sellasia pieniä ihonvärisiä kohoumia,mistä johtuu mten voisi saada pois?
olisko
3
329
Vastaukset
- seba med
Kokeileppa seba med kasvosaippuaa. Mä oikeasti kokeilin omiin näppyihini vaikka mitä kauppojen syväpuhdistavia ja finnejä poistavia tuotteita mutta toi mitätön saippuanpala auttoi kaikkein parhaiten. Se auttoi jo ihan parissa viikossa niin että ihossa oli selkeä ero verrattuna edelliseen. Kyllähän ne kauppojen tuotteet aina kaikkea lupaa mutta mulla ei yksikään auttanut niin hyvin kuin tuo saippuanpala. Kokeile ihmeessä.
- ..........
ei kai voi olla alkava akne?olen aina ollut siloposki mut nyt on ilmaantunu vähä enemmä sellasii ihonalasii finnejä(ei näy elle purista,mut tuntee kyl) ja sit otsaa jotia pieniä patteja?jos ei ni mikä on ja miten sais pois?
- seba med
Riippuu paljon siitä minkä ikäinen olet. Muistelen itselleni tulleen yläasteella tuollaisia ihonvärisiä kohoumia otsaan ihan yhtäkkiä. Kyllä niitä itseasiassa tulee vieläkin mutta tuo seba med poistaa ne melkein täysin. Ainakin aamuin illoin käytettynä... Eikä tuota aknea tarvitse pelätä. Ihotautilääkärini totesi minullakin aknen ja olen reilusti yli parikymppinen. Itse olen aina pitänyt ihoani aika hyvänä ja tuo diagnoosi tuli täysin yllätyksenä. Akneakin on siis montaa eri astetta. Kokeile ensin tuota saippuaa muutama viikko ja jos siitä ei tunnu olevan apua niin ei muuta kuin lääkärille ja voimakkaammat täsmälääkkeet käyttöön. Oletko muuten miettinyt minkäläinen ruokavalio sinulla on? Roskaruoka ja sipsit tai karkit lisäävät näppyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241