Mikä on

miehessä

seksikkäintä?

18

1564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksköhän mun piti oikeen miettiä tätä...ekaks aattelin,että ei mitään,mutta sit tuli mieleen et ehkä varmaan lantio..sellasen hyväkroppasen miehen lantio...niin ja sit vielä se mahanalus...;))

• jpntar1

ja käsivarret..

• PirreXX

Silmät on se ensimmäinen,
      sitten katse takapuoleen..;))
      ps. mustat boxerit ovat seksikkäät..

• mirham

ja puhe tapa voi olla seksikäs...niin ja ne silmät..:)

• PirreXX
        mirham kirjoitti:

ja puhe tapa voi olla seksikäs...niin ja ne silmät..:)

äänikin on seksikäs, kun se on sopivan matala..:)

• se,että

sinä haluat juuri sitä miestä,et ketään muuta.Haluaisit vaikka syödä suihisi juuri Sen miehen,mielessäsi ei edes fantasioissasi ole muita.Ja teetkin kaiken,mitä luulet hänen haluavan ja itse nautit siitä.On vain aika harmi juttu jos juuri se mies,eli se oma kumppanisi,haaveileekin omasta exästään.Sanoisinko,että hatuttaa.Joopa,elämä on.

• keskiyonkehraaja

Mies tietää mitä haluaa ja myös ottaa sen...

• konttoristi

...katse ja ääni...
      ja sopivassa määrin tietoisuus omasta miehisyydestään ja sen suomista mahdollisuuksista....

• Sanon katse terävänä ja ääneen...:))
        Onko lumi hommia ..lapio on terässä....

• konttoristi
        hai kirjoitti:

Sanon katse terävänä ja ääneen...:))

Eihän tuota nyt vielä, tai ainakaan minä.....
        Lunta sataa kaiken aikaa, mutta ei kai tuo vielä maahan jää..... koroilla pitäis vielä kävellä...

• konttoristi
        hai kirjoitti:

Sanon katse terävänä ja ääneen...:))

.... kannata yrittää.... mua....
        katse riittää.....

• konttoristi kirjoitti:

.... kannata yrittää.... mua....
        katse riittää.....

Tuo oli hymy.....
        Tuota koroilla...elätkö....

• konttoristi
        hai kirjoitti:

Tuo oli hymy.....
        Tuota koroilla...elätkö....

toki... jos eläis koroilla, pitäis olla pääomaa mistä niitä kertyis...
        mutta kyllä, elän koroilla, paitsi nukkuessa... ja kai mulla vähän pää omaakin....
        ainakin kimurantteja ajatuksia...

• rebecca

mun mielestä koko olemus, sellainen iso ja harteikas, niin ja tietysti tumma ja tulinen.

• Felixman

kysymys. Edellä olevien vastausten perusteella, minullahan on sitten kaikki mahdollisuudet jatkossakin, heh. Eikä sitten ruveta epäilemään, että olisin itserakas, vai olenko sittenkin?

• Angiina
        Felixman kirjoitti:

kysymys. Edellä olevien vastausten perusteella, minullahan on sitten kaikki mahdollisuudet jatkossakin, heh. Eikä sitten ruveta epäilemään, että olisin itserakas, vai olenko sittenkin?

Naisiin tehonnee parhaiten sellainen raapukkuuden ja hyvän itseluottamuksen yhdistelmä. Värillä tai koolla ei liene niin väliä. Tai siis semmoinen tehoaa ainakin minuun.

• remax
        Angiina kirjoitti:

Naisiin tehonnee parhaiten sellainen raapukkuuden ja hyvän itseluottamuksen yhdistelmä. Värillä tai koolla ei liene niin väliä. Tai siis semmoinen tehoaa ainakin minuun.

..kuullostaa tutulta. Toivottavasti en nyt mokaa itseäni,kysyn kuitenkin: Mitä on raapukkuus? :)

• koska se voi olla jotakin ulkoisessa olemuksessa; no pilke silmäkulmassa kiinnittää huomion, samoin hymy. Toisaalta käytöksen tietty ujouskin voi olla tosi seksikästä sekä itsevarmuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe