haminassa kuulema liikkeellä raiskaaja, huhu puheita tai ei , mut kannattaa varoa. kaksi raiskaajaa liikkeel ja liikkuu hopeen harmaal autolla. raiskauksii kuulema ollu kaks, ja yks raiskattu puistossa (tyttö kuitenkii oli alle 15).. .. munat pois tuollasilta!!! nyt etenkii ku on pimeetä ja synkkää niin ei kandee jättää kaveria yksin!!!
raiskuri??
19
7101
Vastaukset
- JPRT
Jos toi on joku vitsi niin on tosi mauotonta, mut jos on totta niin poliisille ilmotus ja lehteen.
- ctrl
siis onko vitsi vai totta?-ei kiva levitellä tollasia juttuja jos ei pidä paikkaansa!voisiko joku nyt oikeesti asiasta tietävä informoida tän jutun todellisuusperää.eihän tässä uskalla iltasin enää yksin lähteä minnekkään,jos täällä jotkut saakutin raiskarit pyörii.mistä viesti alkuperäiskirjoittaja on saanut tietonsa?lisää infoa kiitos!
- opo
miekii oon kyl kuullu samanlaisii juttui, tuoreessa muistis on viel esim se raiskausyritys mikä tapahtu lehdon ärrän lähettyvillä.. tietty mikää ei varmaa ole, et juttui täällä haminas liikkuu koko ajan mut kannattaa olla valppaana ja liikkuu ihmisasutusten lähettyvillä...
- OliO
opo kirjoitti:
miekii oon kyl kuullu samanlaisii juttui, tuoreessa muistis on viel esim se raiskausyritys mikä tapahtu lehdon ärrän lähettyvillä.. tietty mikää ei varmaa ole, et juttui täällä haminas liikkuu koko ajan mut kannattaa olla valppaana ja liikkuu ihmisasutusten lähettyvillä...
Uudes-Summassahan raiskattii toissaviikonloppuna joku tyttö... Ei hajua kuka... Paikalt löyty vaa verisiipapereit kun oli hakattuki tyttöä.
- olen
OliO kirjoitti:
Uudes-Summassahan raiskattii toissaviikonloppuna joku tyttö... Ei hajua kuka... Paikalt löyty vaa verisiipapereit kun oli hakattuki tyttöä.
joo olen kuullu kans juttuu et joku sellanen liikkuu...
- hanakossu
OliO kirjoitti:
Ohhoh, jos toi pitää paikkansa niin voihan v***u! Ei muuta kun jätkät kiinni ja omankädenoikeudella turpaan ja kunnolla!!
- hän
hanakossu kirjoitti:
Ohhoh, jos toi pitää paikkansa niin voihan v***u! Ei muuta kun jätkät kiinni ja omankädenoikeudella turpaan ja kunnolla!!
mä oon kuullu kolmesta raiskaksesta. ei tollasii asioita ikin lehes ilmoteta, mikä on mun mielestä väärin! ne jolla on ihan 100% varmaa tietoa vois vaikka laittaa tekstari palstalle/yleisön osastolle jotain, että haminassa olevat yläaste ikäiset osaisivat varautua! ja tietenkin myös vanhemmat. koska itsekkin montakertaa olen kävellyt baarista kotiin, yksin!
- shit
hän kirjoitti:
mä oon kuullu kolmesta raiskaksesta. ei tollasii asioita ikin lehes ilmoteta, mikä on mun mielestä väärin! ne jolla on ihan 100% varmaa tietoa vois vaikka laittaa tekstari palstalle/yleisön osastolle jotain, että haminassa olevat yläaste ikäiset osaisivat varautua! ja tietenkin myös vanhemmat. koska itsekkin montakertaa olen kävellyt baarista kotiin, yksin!
on se kumma et kymäri ei tollasist kerro vaik kaikkee muuta kertoilee. tuntuu et melko moni meist kuullu "jotain".tuskin iha shit juttui vai!?
- hanakossu
hän kirjoitti:
Juu, ihan samaa mieltä! Mutta ehdottomasti pitäisi olla 100% tietoa tai kohta pyörii mitä ihmeellisimpiä huhuja liikenteessä.
- vaktaa
hanakossu kirjoitti:
Juu, ihan samaa mieltä! Mutta ehdottomasti pitäisi olla 100% tietoa tai kohta pyörii mitä ihmeellisimpiä huhuja liikenteessä.
juu, virran vellosten sisarpuoli raiskattiin puistos..
- olen kuullut
vaktaa kirjoitti:
mäkin olen kuullut jo vaikka mitä puheita. että joku ois raiskattu valintatalon luonna. tälläseen asiaan pitäis puuttua jos näin paljon huhuja pyörii..
- näin on
olen kuullut kirjoitti:
mäkin olen kuullut jo vaikka mitä puheita. että joku ois raiskattu valintatalon luonna. tälläseen asiaan pitäis puuttua jos näin paljon huhuja pyörii..
kaikkihan haminassa tollasta juttua on varmaan jo ehtiny kuulla. mut voiko olla paskapuhetta jos kaikki puhuu siitä. pieni kaupunki pienet piirit. pmankäden oikeudella mennään jos satutaan näkemään.
- kohan
näin on kirjoitti:
kaikkihan haminassa tollasta juttua on varmaan jo ehtiny kuulla. mut voiko olla paskapuhetta jos kaikki puhuu siitä. pieni kaupunki pienet piirit. pmankäden oikeudella mennään jos satutaan näkemään.
"mut voiko olla paskapuhetta jos kaikki puhuu siitä"
Haminassako? hmm... Voikohan???? En tiedä. Eihän haminassa kyllä koskaan paskaa puhuta. Kaikki jutut on totta mitä haminassa liikkuu. Aina. - Jepp
Kyllä se totta on. Kaveria on koitettu raiskata ja muutenki kuullu juttua :( Ei tosiaankaan mikään vitsi. Olkaa kaikki varuillaa ! :/
- aaa
vaktaa kirjoitti:
Ei ole raiskattu mut on yritetty kuulemma ihan tosissaan :(
- minä vaan
vaktaa kirjoitti:
Kylhän tuo on totta,oon ton sisarpuolen veljen kaa ollut yhdessä.Ja se mulle sanoi..Mutta ei siitä enempää! vittu raiskaajat helvettiin täältä! Missää voi enä olla..Itekin pelkään olla yksin haminassa kun odotan vaikka jotain kamua....Kamalaa tollanen..
- minä vaan
Joku aika sitte pyöri ruissalon koululla raiskaajia autolla,pyysivät niitä ala-astelaisia kyytiinsä.. Rinnakkais luokkalainen huomasi sen,mutta ei saanut rekkaria ylös,pahus!
Ja pari päivää pyöri kytätkin auton kaa siellä,nykyään siellä on ne kamalat aidat/portit!tuntuu kun olisi vankilassa..ei pääse edes tupakalle..prkl.Kyl sitä joskus pystyy mennä..mut ei aina.Mitä mieltä ootte siitä kun Ruissalon koululle tuli aidat/portit??! =) - pölö
jevgeenillähän on hopeanharmaa auto....
- pölö
sillä om ieminkii ollu noita hyväkskäyttö juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989