APUA!!!auttakaa hyvät toverit! kuten tiedätte, sims2 pelin mukana tulee jo valmiita kyliä ja perheitä. Peliä on meillä pelannut koko perhe ja uusia perheitäkin oli tehty. sitten yhtäkkiä kaikki katosi! talot, perheet ja jopa kylät!!! päävalikossa oli vain "luo uusi asuinalue"! Nyt on uudet kylät, talot ja perheet luotu, mutta mitä jos ne taas katoavat! Auttakaa ja kertokaa miten tämä on mahdollista ja onko teille käynyt samoin??
KOKO SIMILÄ KATOSI!!???
2
221
Vastaukset
- mutta....
Jos pelkäät, että naapurustosi katoaa uudestaan, kopioi sen naapuruston naapurustokansio ja laita säiliöön johonkin toiseen kansioon. Mutta kopioimasi naapurustokansio ei päivity kuten toinen kansio, joka on oikeassa paikassa, joten sinun pitää aina kopioida se pelin jälkeen uudestaan. Jos naapurustosi katoaa, siirrä kopioimasi naapurustokansio samaan Neighbourhoods -kansioon, mistä kopioit alkuperäisen naapurustokansion. Ymmärsitköhän tästä mitään? :D
- hah
mulla on käynnyt samanlaisesti! mä kyllä asensin sen pelin uudestaan, eikä oo samalla tavalla enään käynnyt niin. minulla pelissa saattoi olla tiedostoissa jotai vikaa mutta en tiedä varsinaista syytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760