Hei!
Pääsykokeisiin tuli kutsu, mutta voisiko joku viisas valaista millaisilla pisteillä sinne on päästy sisään? Onko mahkuja kun alkupisteitä on 22 5. Entäs pääsykokeet? olisiko heittää vinkkejä =0)
Terveydenhoitaja Kuopioon
7
1228
Vastaukset
- Ameliee
Minulle ei ole tullut kutsua vielä. Toivottavasti tänään se kutsu tulisi.
- e.u
saitko "amelia" kutsun pääsykokeisin..
- Ameliee
e.u kirjoitti:
saitko "amelia" kutsun pääsykokeisin..
En saanut kutsua pääsykokeisiin :(
- Nea
Mä sain kutsun Kuopion terveydenhoitajan pääsykokeisiin vaikka en edes halua sinne... Jouduin vain hakemaan pelkän työmarkkinatuen takia :( Ja sitten ne, jotka oikeasti sinne haluaisivatkin eivät välttämättä pääse edes pääsykokeisiin. Perseestä tämä juttu.
- Kiki
Näin hyvin se yhteiskunta toimii.. luulen että minullakin on ollut melko hilkulla että olen edes pääsykokeisiin päässyt. Lukion papereilla ei tarvinnu edes pääsykokeisiin mennä, kun keskiarvo oli sen verran huono =O(
- Wonder85
Kiki kirjoitti:
Näin hyvin se yhteiskunta toimii.. luulen että minullakin on ollut melko hilkulla että olen edes pääsykokeisiin päässyt. Lukion papereilla ei tarvinnu edes pääsykokeisiin mennä, kun keskiarvo oli sen verran huono =O(
Olisi kiva tietää, mikä on huono lukion keskiarvo?
- Kiki
Wonder85 kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mikä on huono lukion keskiarvo?
en muista tarkalleen..(enkä jaksa nyt laskea) mutta muistaakseni se oli 6,9..eli ei kehumista..tais lukioaikaan tulla tehtyä jotain muuta kuin opiskeltua..sittemmin olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni..mutta harmittaa silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760