...että SE EI TOSIAAN KIINNOSTA KETÄÄN!!!!!! Lähtis jo kiitää sielt talosta!!!!!!!!!
Vihdoin Terhi tajus
10
1957
Vastaukset
- Kuspää
Terhi on valopilkku koko ohjelmassa. Ne muut on niin sokeita, kun eivät älyä, miten hieno ihminen Terhi on.
- Rocker
Ei helvetti, minkälainen änisijä koko muija.
Omistaa vielä tuon maailman ärsyttävimmän nenästäpuhumistyylin. - muahaha
..tosiaan!En sanois kovin valopilkuksi ihmistä joka jatkuvasti ruikuttaa,valittaa,on kateellinen muille ja vielä kerran valittaa ja ruikuttaa!Olet varmaan sukua Terhille kun oikein kirosanoilla korostettuna kiukkuisena kirjoitat puolustusta..no,pääasia ettei se Terhi kuitenkaan tuu voittamaan,se on fakta!
- Sanna
Outoa kun kukaan ei ole Terhin tasolla niin eivät siksi ymmärrä häntä.
- muahaha
Sanna kirjoitti:
Outoa kun kukaan ei ole Terhin tasolla niin eivät siksi ymmärrä häntä.
Ois kiva tietää,minkä ikäiset ihmiset täällä kirjottelee.En keksi muuta selitystä kuin nuori ikä sille,että ei näe sitä Terhin todellista luonnetta joka paistaa läpi?Se,että se valittaa koko ajan,kitisee ja ruikuttaa,on jatkuvasti kateellinen muille ja katkera ihan kaikesta?Tosi masentavaa katsottavaa!
- juppe
Vihdoin alkaa Terhillä säteillä, ketään ei kiinnosta. Anttiakin kiinnostaa Minna enemmän kuin Terhi joka tosin lopetti vonkaamisen.
- Kiia
Ja Terhi jääköön
- se on ihan
oikeesti kauhee rutisija ja kaksinaamainen juonittelija. Voi voi ketään ei oo kiinnostunut musta. voi voi.
- ...
Terhi on hikinen haiseva läski joka ruikuttaa joka asiasta, "tuntuu et mua ei olis olemassa"
- ..........
... kirjoitti:
Terhi on hikinen haiseva läski joka ruikuttaa joka asiasta, "tuntuu et mua ei olis olemassa"
itse olet vittuuntunut hikinen haiseva läski vittupää joka on todellakin olemassa!!!
MENE VITTUPÄÄ HOITOON,JOS NOIN VITUSTI TERHI RASSAA SUA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756