Finn West!!!

Tahtoo tahtoo!

Tietääkö kukaan enää enää Finn West -lännentarinalehdyköiden sarjaa? Ne ovat aivan mahtavia luettavia! Kuinka moni on lukenut tästä suomalaisesta lännensankarista, Juho Kaaponpoika Helapäästä 1800-luvun loppupuolen Jenkkilässä?
Ja löytyykö sarjaa enää divareista tms? Tietoa?

12

3658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittemöttönen

Ainakin yksi (paras, subj. mielipide) kirjoittajista rupes viisaaksi ja meni opiskelemaan valtiotiedettä. Sittemmin ansioitunut ulukomaantoimittajana valtakunnan päälehdessä. Tekijänoikeuksista hahmoihin en tiiä kun olen kasvanut länkkäriiän ohi.

• 1+17=18

Mikä on länkkäri-ikä? Itseäni on kiehtonut western niin kauan kuin jaksan muistaa. Tosin maku westernien suhteen on muuttunut. Mutta edelleen tulee ennen julkaisemattomat Ken Parkerit ostettua lehtipisteestä.

Finn Westiä olen lukenut muistaakseni vain yhden kappaleen. Teininä minuun kolahti enemmän Jerry Cotton ja Yöjutut joita saatan edelleen lukea nostalgiamielessä. Länkkäripokkareita enemmän minua on kiehtonut lännen sarjakuvat ja lännen leffat.

• on Finnillä

Kustantaminen on kulkenyt pitkän tien Kolmiokirjan, Viihdeviikarien ja Books Studion kautta Gummeruksen siipien suojaan. Ja pimentoon. Kysäseppä sieltä mikä on taiteellinen ja julkaisupoliittinen linja tänään.
      Antikvariaateissa silloin tällöin ja tolloin osunut kyllä silmiin joku resuksi luettu yksilö.

• hilavitkutin

... vielä divareista ja mm. huutonetistä ja vastaavista. Osa hyvässä kunnossa, osa loppuun luettuja :)

Itse Finn West friikki kun olen niin olisin myös kiinnostunut saamaan vinkkejä mistä löytyisi kun muutama numero puuttuu, ja ne tuntuvat olevan kiven takana.
      Mutta itsellä olisi kyllä isot määrät ylimääräisiä kappaleita joten jos joku tarvii niin täältä saisi kohtuu hintaan. :)

• Aamosnapoleon

Olen kerännyt finn westit vuosien varrelta mutta kaksi numeroa puuttuu numero 11 vuosi 1977 ja numero 9 vuosi 1988 olisi hieno jos ne löytyis jostain kiitos etukäteen. Vastausta odottaen

• länkkäri

Joo oli ihan hyviä luettavia.Mut muistaako joku Clay Allisonin tään sexi westernin?

• finnwest fani

joo sarja ihan mahtava justiinsa niitä luen muutta ihan summassa kylläkin:D harmi kun lopetettiin njo ajat sitten... Amos on kyllä kova tyyppi :P

• juke31

lopetettu vuonna 1993.
        Mulla on noita kotona pahvilaatikollinen.
        En tiä myiskö,lukisko vai keräiskö loputkin..?

• jodex
        juke31 kirjoitti:

lopetettu vuonna 1993.

Alkupuolen numerot puuttuu 76-78 niistä vois kauppaa käydä

• Aamosnapoleon
        juke31 kirjoitti:

lopetettu vuonna 1993.

11 1977 ja 9 1988 puuttuu olisin kiinnostunut jos löytyy

• pikajuna274
        jodex kirjoitti:

Alkupuolen numerot puuttuu 76-78 niistä vois kauppaa käydä

Löytyyhän ne multa katoppa huutonetistä

• pikajuna274

Omistan lähes joka numeron FinnWest lehteä.Laitoin huutonettiin myyntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6093
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      132
      5435
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      456
      3352
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      109
      1727
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      374
      1259
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      31
      1137
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1071
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      956
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      922
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      889
    Aihe