Kun muijakaverini vetää huumeita. Joskus on pitemmän aikaa ilman ja sitten joskus taas vanhemmat soittaa tästä asiasta. Yleensä vain silloin tällöin polttaa pilveä, ja silloinkin kysyy lupaa multa. En tietenkään tykkää siitä ja sittenhän suututaan.
Joskus sitten taas kovempaa tavaraa.
Mitä nyt pitäisi tehdä että se lopettaisi kaiken käytön??
Mitä teen perkele
7
566
Vastaukset
- ettäettä
sanot että joko minä tai huumeet? ehkä vähän ilkeää saattaa olla mutta siinä yksi vaihtoehto.
- nii i
No sitä on tultu mietittyä, mutta mä rakastan sitä niin paljon etten vaan voi jättää sitä. Äsken tapahtui positiivinen yllätys, kieltäytyi ottamasta pilveä kaverilta vaikka ilmaiseksi olisi saanut.
Kai se tästä paranee pikkuhiljaa.. - @@@
nii i kirjoitti:
No sitä on tultu mietittyä, mutta mä rakastan sitä niin paljon etten vaan voi jättää sitä. Äsken tapahtui positiivinen yllätys, kieltäytyi ottamasta pilveä kaverilta vaikka ilmaiseksi olisi saanut.
Kai se tästä paranee pikkuhiljaa..Ei se siitä parane, pahenee vaan. Vie hänet ammattiapuun, ennenkuin hän jää kunnolla koukkuun. Jatka kielteisellä linjalla ja tarjoa henkistä apua, sillä sitä hän tarvitsee. Tuolla itsetunnolla vieroitushoito mahtaa olla melko vaikeaa...
- nii i
@@@ kirjoitti:
Ei se siitä parane, pahenee vaan. Vie hänet ammattiapuun, ennenkuin hän jää kunnolla koukkuun. Jatka kielteisellä linjalla ja tarjoa henkistä apua, sillä sitä hän tarvitsee. Tuolla itsetunnolla vieroitushoito mahtaa olla melko vaikeaa...
No kesällä hän todennäköisesti muuttaa meille, jolloin se kaveripiiri jää. Henkistä apua olen tarjonnut ja tarjoan vielä tulevaisuudessa.
Kyllä se tästä vielä, joskus vaan tuntuu siltä että ei hyvänen aika tätä touhua. - vaihtoon
nii i kirjoitti:
No kesällä hän todennäköisesti muuttaa meille, jolloin se kaveripiiri jää. Henkistä apua olen tarjonnut ja tarjoan vielä tulevaisuudessa.
Kyllä se tästä vielä, joskus vaan tuntuu siltä että ei hyvänen aika tätä touhua.Pistä pirihoro vaihtoon vaan.
- homopoika*
Usein huumeidenkäyttäjät ovat melkein koko ikänsä kiinni huumeissa, jos sen alottaa sitä ei pysty lopettamaan helpolla. Usein he myös vakuuttavat etteivät enään käytä huumeita, mutta valitettavan usein käykin niin että he ovatkin valehdelleet. Sinuna tarjoaisin ammattiapua kumppanillesi. Tutustu itse ensin ammattiavun järjestelmiin ja tapoihin, että voit sitten selittää tytölle mistä on kyse, ettei hänen tarvitse mennä yksin outoon paikkaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onnea teille!
- Anonyymi
Vielä perkele vaatteet pyytää psykiatrian erikoislääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862